Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neonlight schreef:Hier is het de gewoonte om gewoon in de plaats waar je rijdt lid te worden van de vereniging. Sterker nog, bij onze vereniging is de regel dat of het paard in de plaats moet staan, of de ruiter in de plaats moet wonen. Uitzonderingen mogen, maar die worden wel vooraf besproken en worden niet zonder meer lid.
) en gevraagd naar de kosten, verplicht lessen, organiseren ze concoursen waar je wellicht korting voor krijgt?, organiseren ze activiteiten, heb je verplichtingen om te helpen, is er een bepaald clubtenue verplicht (voor ik aan een bordeauxrode rijjas vast zat...) etc.Neonlight schreef:Hier is het de gewoonte om gewoon in de plaats waar je rijdt lid te worden van de vereniging. Sterker nog, bij onze vereniging is de regel dat of het paard in de plaats moet staan, of de ruiter in de plaats moet wonen. Uitzonderingen mogen, maar die worden wel vooraf besproken en worden niet zonder meer lid.
zijn ze er tevreden over en hadden zoiets van waarom dan wisselen, paar andere zijn weer lid van een ander dorp omdat ze daar de lessen fijn vinden en anderen gaan gewoon voor de goedkoopste zonder verplichtingen enzo
ouwedoos schreef:Allemaal je handen uit de mouwen steken kan tog geen kwaad,
Mexxuna schreef:Ik rij voor Reigershof, ik heb verder niets met die club behalve dat ik er een paar jaar op stal heb gestaan.
Ik betaal 5 euro voor eigen wedstrijden, en die hebben ze 1x per maand, en dat is héél voordelig.
Verder geen feestjes, bbq's, helpen e.d.
Gewoon alleen rijden en betalen, en zelf inschrijven.