Parlanti Chaps/Laarzen, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Parlanti Chaps/Laarzen, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 18:29

Mijn oog viel afgelopen zaterdag op een standje met elegante rijlaarzen en chaps van Parlanti Roma.
Ik heb ook even wat informatie opgevraagd,en ben eigenlijk wel onder de indruk van dit merk.
Wie heeft er ervaring mee?

www.parlanti.com

TeeGee

Re: Parlanti Chaps/Laarzen, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:31

Niet echt ervaring maar vind ze echt supergaaf. Je kan helemaal je eigen laars samen stellen.

Toen ik haar om info vroeg, zei ze wel gelijk dat het erg handig is als je een BTW nummer hebt zodat je de BTW terug kan vragen ivm de prijs van de laarzen. Helaas zaten ze toch boven mn budget..

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 22:15

Afbeelding

Mijn parlanti laarzen Haha! Heb de bruine polo laars een beetje laten verbouwen en dan krijg je dit! Worden goed aangemeten, zitten heel mooi aangesloten. Heb er pas een paar keer mee gereden maar ze bevallen super! Alle laarzen die ik er tot nu toe van heb gezien zijn echt heel mooi. Kost wat maar dan heb je ook wat!

Molfinarium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 13:56

Waar zijn de laarzen en chaps van dit merk te koop? Ik heb al gegoogled maar kom niet echt een ruitersportzaak tegen waar ik ze aan zou kunnen laten meten. Ze zien er inderdaad fantastisch uit. Ik heb nu chaps van Sergio Grasso ook Italiaans en ook erg prettig maar de mogelijkheden van Parlanti spreken mij ook erg aan.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 14:20

Ze zijn niet te koop bij ruitersportzaken. In NL zit het verkooppunten in Culemborg, ze staat vaak met het standje op grote concoursen.

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:33

Super laarzen!!! Ik ben nu aan het sparen voor een paar. De prijzen zijn idd niet mis, maar dan heb je ook echt wat!

@Miss87, wat is bij jou de levertijd geweest?

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:34

Bijna 3 maanden.. Duurt even, maar dan heb je ook wat!

Wuppie-power

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:11

Geweldig merk. Kan niet beter. Idd de enige die ze in Nederland verkoopt is Simone de Bond(t). Ik heb m,n laarzen gister net binnen gekregen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 14:07

ik heb de chaps, maar ik heb een beetje gedonder met de maten.
Ze worden heel strak aangemeten, nou zijn mijn kuiten 's avonds soms wel 2cm dikker als overdag, het gevolg was dus dat ze bij mij te strak zaten. En ik ze maar half dicht kreeg

Ze hebben er een stuk elastiek in gezet, wat echt prachtig is gedaan. Echter is het een rechte strook, en ze zaten alleen bij mijn kuiten te strak. Ze zitten nu goed bij mijn kuiten maar te los bij m'n enkels. Ik heb alleen niet echt zin om weer helemaal naar culemborg te moeten ;)

De wachttijden zijn ook heel lang, ik heb 5 maanden op mijn chaps moeten wachten. Nou was dat voor mij niet een heel groot probleem, maar het werd wel een beetje vervelend op een gegeven moment.

Maarja, ik moet zeggen dat het toch wel de mooiste gaithers zijn die ik gezien heb, en de laarzen die ze maken zijn ook echt schitterend :D . Ondanks dat het dus niet helemaal goed was gegaan, zou ik -mocht ik ooit het geld hebben- er zo een paar laarzen kopen, omdat ze toch wel heel mooi zijn :j .

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:27

Ik heb ze niet, maar degene waar ik voor werkte wel. Die heeft er uiteindelijk een half jaar op gewacht.. Eerste keer (na drie maand) klopte er helemaal niets van de maten... Ze zijn erg chique, dat wel, maar dat mag ook wel voor dat geld :P

RenskeGJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:52

Waar kan ik de prijzen van deze laarzen vinden?
Ik ben opzoek naar nieuwe laarzen en deze lijken me wel wat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:18

Het zijn geweldige laarzen. het enige nadeel is dat je veel verhalen hoort over het niet goed passen, extreem lange wachttijden en als je er intensief mee rijdt zijn ze na 1,5 jaar gewoon doorgesleten aan de binnenkant.

Renske: Bij prijzen moet je bij die laarzen toch boven de 700,-€ denken.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:50

Ik vind ze ook geweldig. Had de stand bij de Nederlandse in Wanrooij zien staan. Helaas waren ze toch 'n beetje boven mijn budget.

Laura_Jarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:48

Ik ken het merk nu 2 jaar! Heb 3 paar van Parlanti! Ik zou niet meer anders willen! Fantastisch merk, het kost wat, maar dan heb je ook echt wat!

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:59

mijn oog viel ook op dit merk.. ga toch maar eens kijken :)

laura_jarin 3 paar? welke heb je? heb je toevallig foto's?