een deel klopt niet wat je te horen heb gekregen, het is zoals ik al zij echt een heel lang verhaal, ik ben idd met haar begonnen toen zij 4 was.. ze kon nog niks, en ik heb haar mee genomen naar de manege waar ik een jaar bij wilma en cindy heb gewoond.. toen kreeg wilma haar ontslag na een jaar en ik ben ook weggegaan maar heb wel tegen jo gezegd dat ik cheyenne daar liet staan en gewoon me stal bleef betalen.. naja zoals gezegd nieuwe uitbater en slot erop.. na 2 jaar belde jo mij op omdat nieuwe uitbater toch niet zo was als gedacht of ik met de stallen wilde helpen.. heb ik toen gedaan en ben opnieuw begonnen met cheyenne die toen 2 jaar dus niks had gedaan. ben bij mano en gerard gaan lessen.. elke dag en t ging zoals vanouds maar begon weer te kreupelen zodra wij verder kwamen.. of het teugelkreupelheid is geweest zal ik nooit weten, maar ben toen gewoon buiten gaan rijden.. bij mij is ze elke 8 weken wel gewoon naar de smidt geweest.. heb haar toen ook op ijzers gezet omdat ik veel buiten reed.. maar nadat ik daar weer ben weggegaan om onenigheid met jo weet ik dus niiks meer van heel cheyenne niet tot ik dus te horen kreeg dat hij haar verkocht had.. was aan de ene kant heel erg opgelucht, weg bij hem.. maar ik kan haar niet loslaten omdat zij mij door een moeilijke periode heeft heengeholpen en gewoon op de manier zoals t allemaal gegaan is. zou het heel fijn vinden als je dat idd voor mij wil vragen. echt hardstikke bedankt.. zal een foto naar je mailen