gezocht africhtingsstal omg. eindhoven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

monique2403

gezocht africhtingsstal omg. eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 23:07

Ik ben nu enkele maanden in het bezit van een 3 jarige merrie die nog geheel groen was toen ik haar kocht. De afgelopen tijd ben ik actief met haar bezig geweest om haar te wennen aan het zadel
( wat geen enkel probleem opleverde) en aan het feit dat ik op haar rug ga zitten. Zelf heb ik al meedere paarden in gereden dus ik dacht dat me dit ook wel zou lukken. Echter ze blijkt toch iets te pittig te zijn. Nadat ze me er gisteren goed hard heeft afgegooid heb ik besloten dat het beter is dat iemand het doet die dit dagelijk doet.

Wie kan mij helpen aan iemand / een stal in brabant die dit voor mij kan doen. Het liefst in de omgeving van Eindhoven en die dit regelmatig doen ?

Alvast bedankt.

Groetjes

Tanja

Re: gezocht africhtingsstal omg. eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:25

Dit topic hoort niet op VSW maar bij EA-GZ Diensten. Op de EA forums kun je pas posten als je 25 zinnige posts op het tabblad informatief hebt dus ik kan je topic niet verplaatsen.
Lees de regels nog eens goed door, zorg voor voldoende nuttige posts en open dan een nieuw topic op de juiste plaats.
Hier een slotje.