wat vinden jullie van barefoot cheyenne

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marjotje

wat vinden jullie van barefoot cheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 20:37

ik zou graag weten wat jullie allemaal van boomloos vinden,
ik heb zelf een barefoot ceyenne,, ik moet alleen even me evenwicht zien te vinnden dan dan
zal het wel een beetje gaan, maar is het nou echt waar dat je paard er wat ontspannender onder gaat lopen?

ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes Haha!

Angela

Re: wat vinden jullie van barefoot cheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 08:46

De BF cheyenne vind ik echt heerlijk. Mijn paard loopt er veel beter mee als met zijn boomzadel, en dat terwijl het volgens meerdere experts toch een goed passend zadel is.

Je hebt het topic trouwens wel verkeerd neergezet, het past beter bij Harnachement , ik heb al een modje op de hoogte gestelt, dus het wordt vanzelf verplaatst.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:45

Mijn erg drukke verzorgpony liep er (toen we hem geleend hadden van een vriendin) ontspanener mee. (Op de foto)
Ikzelf vond het heerlijk zacht zitten, maar miste wat steun waar je normaal kniewrongen zou hebben. We hadden toen nog niet zo'n speciaal pad, maar die is er nu wel en het zadel lijkt daarmee nog stabieler te liggen. http://i138.photobucket.com/albums/q264 ... dde003.jpg

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:37

Ik heb ook sinds een paar maanden een barefoot Cheyenne en ik ben er superblij mee! Ik vind het een heerlijk zadel (zit lekker zacht) en mijn brede grote tinker loopt er beter mee dan met een boomzadel! Hij heeft meer vrijheid zeg maar, vooral voor zijn brede schouders. Dus meer ontspannen en gewoon lekkerder.
Wel erg belangrijk: een goede pad eronder met inlages, dit i.v.m. drukpuntbelasting!!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:09