Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lynnlovesyou schreef:dat er iemand van je eigen club jou moet jureren lijkt me toch raar aangezien je in de lrv toch in club verband gaat jureren ? Maar het verloopt idd niet altijd eerlijk ook het punten systeem vind ik maar niets .
En ja de terreinen zijn niet altijd even goed maar als je er zo diep in zakt ( tot knie ) beslis je zelf toch dat je niet mee doet .
Wat ik wel een hele verbetering vind is dat je nu je uren op van te voren kent .
momenteel vind ik het nog heel gezellig en leuk dus blijven we nog wat verder rijden
.
mischien omdat we een kleine groep zijn en het grootendeels op de zelfe stal staat rominy schreef:Lynnlovesyou schreef:dat er iemand van je eigen club jou moet jureren lijkt me toch raar aangezien je in de lrv toch in club verband gaat jureren ? Maar het verloopt idd niet altijd eerlijk ook het punten systeem vind ik maar niets .
En ja de terreinen zijn niet altijd even goed maar als je er zo diep in zakt ( tot knie ) beslis je zelf toch dat je niet mee doet .
Wat ik wel een hele verbetering vind is dat je nu je uren op van te voren kent .
momenteel vind ik het nog heel gezellig en leuk dus blijven we nog wat verder rijden
nou mijn vriendin zit in een andere club en er was van haar een clubgenootje op de derde plaats geeindigt en als dat meisje al zelf heeft gezegt dat het niet goed ging en zei dan meestal een 15e plek rijd
en je komt er dan achter dat er mensen van die club dan jureren klinkt het wel gek en het word er maar genoeg gedaan!
en voor welke club rijd je en voor de paarden of pony's?

orban schreef:Ik heb vroeger LRV gereden en vond het alles behalve fijn en bijna altijd slechte terreinen om op te rijden. Nee voor mij geen LRV meer, nooit meer!

orban schreef:Ja hoor, ik rij daar al zo een dikke 10 jaar. Dat kan al tellen hé.

Urielle schreef:Ik heb een seizoen LRV gestart en rij nu maar op en neer naar Nederland. Wat een ellende was dat zeg...