Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb geen nieuwe gekocht omdat de casco was gebroken van binnen, maar de buitenkant was er slecht uitgaan zien van het vele dragen.
mlvanmelle schreef:@_sjrottie_ : hoe lang heb je je cap ongeveer gebruikt voordat je die nieuwe kocht?
_Judith schreef:Als de Casco Youngster onveilig zou zijn, zouden ze echt niet in de winkel liggen. Die gaan door een hele test heen hoor.Ik heb hem zelf ook, en vind hem heel fijn. Zit niet zo zweterig, lekker luchtig, en als ik een beetje hoofdpijn krijg, dan draai ik hem losser, en na een tijdje weer strakker
Heb een beetje langwerpig hoofd ofzo, iig staat die casco iets bovenop mn hoofd. Zat een keer op een dier met grote beweging en waar mn pikeur dan gewoon stil zit klepperde de casco op mn hoofd op en neer, al zat ie strakker aangedraaid dan mn eigen cap zit.. Wil niet weten waar de casco dan zit als ik eraf donder... marimba schreef:veiligheidshelmen die in de bouw enz. gebruikt worden moeten iedere 5 jaar worden vervangen ook ivm veiligheid en flexibiliteid van het materiaal