Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.Victory-Boy schreef:Het lijkt wel of je het over mijn pony hebt!![]()
Victor is ook laat gecastreerd (was ruim 4 jaar) en mogelijk klophengst. Ik heb hem (nog) niet laten onderzoeken of ie een klophengst is, misschien doe ik het ooit nog wel eens...Ik heb er verder geen problemen mee.
daantjuhhh schreef:Mijn ruintje deed het ook hoor..
Helaas is hij er niet meer.
Maar die was wel echt ruin, alleen wel laat gecastereerd!

ELpatcho schreef:mijn ruin doet het ook, springt ook achterop onze merries als ze hengstig zijn, onder het rijden heb ik hem makkelijk onder controle gelukkig;) het kan indd een klophengst zijn, mijn instructeur zegt dat je een ruin met hengsten gedrag in een wei moet zetten met een drachtige merrie dan leert hij het wel af, ik heb het nog niet geprobeert maar misschien een tip?
sjorsie schreef:ELpatcho schreef:mijn ruin doet het ook, springt ook achterop onze merries als ze hengstig zijn, onder het rijden heb ik hem makkelijk onder controle gelukkig;) het kan indd een klophengst zijn, mijn instructeur zegt dat je een ruin met hengsten gedrag in een wei moet zetten met een drachtige merrie dan leert hij het wel af, ik heb het nog niet geprobeert maar misschien een tip?
dit vind ik wel een heel vreemde tip, wat als die ruin/klophengst op die merrie springt en haar verwond, waardoor het veulen kan worden afgestoten, dit zou ik niet gaan uitproberen, het enige wat zekerheid geeft is die bloedtestosterontest bij de DA