Heey, ik heb gisteren nieuwe Jodphurs gekocht van Imperial Riding, leren met voor een ritsje, ik heb ze voor het rijden behandeld met Belvoir Tack Cleaner, (zadelzeep) stap 1 en 2, stap 1 is puur schoonmaken (ook al waren ze schoon, maar deze moet je voor stap 2 gebruiken dus toch maar gedaan) en stap 2 is conditioner, en softener, deze werkt ook voedend) dus ik die dinger behandeld, gaan rijden, toen ik terug was nog een keer met da spul behandeld, (tevens ook mijn leren laarzen gedaan (derby)) en ga ik net naar die schoentjes kijken. Zitten er allemaal van die witte "stipjer/uistlag" op, op het ene schoentje is het erger als de andere, dus ik ging naar mijn laarzen kijken, of die het mis. ook hadden, niks aan de hand. Nou ben ik dus eigenlijk wel ongeloovelijk kwaad, koop je van die dure rotdinge, zit er na 1 dag van da weet ik veel op. Weten jullie mis. wat het is? en hoe ik het weg kan krijgen. Ik denk wel dat ik ermee terug ga naar de ruitersportzaak want dit vind ik niet normaal. :S