Paardensport soms vreemd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_90

Paardensport soms vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 09:37

Hey, jeetje heb k alweer een topic geopend, whaha.. geen idee of iemand een soort gelijk iets ook heeft, maargoed, daar kom ik dan gauw genoeg wel achter..
Maar ik zat zo eens te denken he, ik vind dat mensen in de 'paardenwereld' soms achterbaks zijn. Ik bedoel, sommige praten over je, ook op de club, soms gunnen mensen je dingen niet of nouja doen ze zich gewoon anders tegenover je voor.
Dat had ik vooral in m'n ponytijd zo, ik vond dat soms gewoon echt niet leuk! Ik merk wel dat het nu iets anders is nu ik over ben gegaan naar de paarden. Maar er blijven mensen bij zitten die je sommige dingen gewoon niet echt gunnen, best jammer is dat. Al heb je dit natuurlijk niet alleen in de paardensport zo, dat zal ongetwijfeld ook wel zijn met andere sporten.
Geen idee of er mensen zijn die het met me eens zijn, maar ik voel dat soms wel zo.
Maar nu even iets positiefs!! Haha!.. Ik vind het wel echt leuk dat je in deze 'wereld' steeds nieuwe personen leert kennen! Het is zo grappig, in de pony-tijd ken ik nog mensen die tegelijkertijd de overstap hebben gemaakt naar de paarden en die kom ik nu weer tegen ! Dat is wel echt leuk!
Er zijn ook zoveel mensen die paardrijden! Mja ik neem het ze niet kwalijk, paarden zijn ook super gaaf!! Haha!

missnynke

Re: Paardensport soms vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:42

inderdaad, vooral in de dressuurwereld wordt veel geroddeld.

Ik vind het ook wel grappig, vroeger als ik als penny-de ponymeisje op een CH kwam, keek ik mn ogen uit naar die grote paarden en luxe vrachtwagens. En als ik nu eens op een CH kom ken ik de helft gewoon:p

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:44

Tja... de paardesport is net de echte wereld..

Helaas, zou zo veel gezelliger kunnen zijn...
Lekker ontspannen samen sporten..
Het hele leven is al een RATRACE moet dat
nou ook nog met m'n hobby??

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:50

Is zo inderdaad!
Maar toch denk ik dat íedereen dat wel eens doet, bewust of onbewust en extreem erg of niet zo erg..