Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lenneke_ schreef:Bij Kootwijk is idd een meertje. In de hoek bij de Heetweg/Harskamperweg. Zag ik op Google Earth, daar stond ook een foto bij van 'zwemmende' paarden.
Als ik terug ben van vakantie ga ik er een keer heen
(heb een driepaard vrachtwagen met trekhaak 2000kg) ikke schreef:[Kom dan even langs de Driesprong, dan rij ik mee.....(heb een driepaard vrachtwagen met trekhaak 2000kg)

Lenneke_ schreef:ikke schreef:[Kom dan even langs de Driesprong, dan rij ik mee.....(heb een driepaard vrachtwagen met trekhaak 2000kg)
Waar is dat
We kunnen anders ook wel daar afspreken, het is voor mij niet ze heel ver rijden
ikke schreef:[Kom dan even langs de Driesprong, dan rij ik mee.....(heb een driepaard vrachtwagen met trekhaak 2000kg)

) Noppert schreef:Wat leuk, wij hebben vandaag voor het eerst een stuk van de Veluwe Trail (Ginkelse Heide) gereden, volgens mij is dat bij jullie in de buurt, toch? Prachtig!! (maar helaas geen zwemvennetje)

ikke schreef:Noppert schreef:Wat leuk, wij hebben vandaag voor het eerst een stuk van de Veluwe Trail (Ginkelse Heide) gereden, volgens mij is dat bij jullie in de buurt, toch? Prachtig!! (maar helaas geen zwemvennetje)
De Ginkelse Hei is voor ons "de overkant" en daar rijden we inderdaad met enige regelmaat. Had maar laten weten, had je koffie kunnen komen drinken
Inderdaad, er is daar geen vennetje waar je in kunt duiken, helaas.
Lenneke_ schreef:Bij Kootwijk is idd een meertje. In de hoek bij de Heetweg/Harskamperweg. Zag ik op Google Earth, daar stond ook een foto bij van 'zwemmende' paarden.
Als ik terug ben van vakantie ga ik er een keer heen
). Bekeuringen zijn niet misselijk.... AnnemiekvM schreef:Busloo is ook aardig in de buurt. Misschien dat ik daar in de herkansing kan, want Tommie ging gisteren toch echt niet het water in!!!
Citaat:Midden in Amersfoort (nieuwland) vlakbij Emiclair is een meertje (grote vijver) er is daar een klein strandje

ikke schreef:AnnemiekvM schreef:Busloo is ook aardig in de buurt. Misschien dat ik daar in de herkansing kan, want Tommie ging gisteren toch echt niet het water in!!!
Ehm, Bussloo is verboden gebied tussen 1 mei en 16 sept. volgens de VVV-site. Het lijkt me dus verstandig je even op de hoogte te gaan stellen van wat kan en mag, voordat je met je hele hebben en houden afreist