[PG] Paloma, BWP, vader Sir de Verneuil, schimmel, nu +- 16

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doriangi

[PG] Paloma, BWP, vader Sir de Verneuil, schimmel, nu +- 16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 15:04

Ik ben op zoek naar mijn vorig paard, ik heb ze zo'n 6 jaar geleden verkocht aan iemand in West-Vlaanderen, België.
Die persoon had zijn telefoonnr achtergelaten voor als we haar nog eens wilden zien maar mijn vader vond dit te "pijnlijk" met als gevolg dat we nooit gebeld hebben en het telefoonnr nu dus kwijt zijn.
Ze was zo'n 10-11 jaar toen ze verkocht werd dus zou ze nu +- 16 jaar zijn.
Ze was ingeschreven bij het BWP stamboek onder de naam Paloma ter Rade, haar vader was Sir de Verneuil, haar moeder was onbekend.
Ze was ongeveer 1m71 groot en de kleur schimmel, vrijwel volledig wit eigenlijk met uitzondering van nog wat grijze spikkeltjes op haar achterhand en ze had prachtige grijze manen en staart.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar het BWP stamboek of zij me niets meer kunnen vertellen.
Indien ze nog in leven is en je haar kent/hebt gekend of je kent de huidige eigenaar, ik hoor het graag!
Hier volgen enkele foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Cemlys

Re: [PG] Paloma, BWP, vader Sir de Verneuil, schimmel, nu +- 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:35

Weet je toevallig nog een naam van de kopers toen, of waar in west-vlaanderen ze is heengegaan. Kan ik altjid eens navragen moest het hier in de buurt zijn.

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:50

Ik denk dat je misschien meer resultaat krijgt , met te bellen naar het BWP stamboek , dan helpen ze je teminste direct,
normaal gezien kunnen ze je daar het telefoonnummer , en misschien adres geven Knipoog

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:29

Idd kun je ook doen. Heb ik ooit ook gedaan. En ze helpen je idd onmiddelijk.

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:10

Ik heb een schimmel gekend die Paloma heette, en stond gestald in Beernem, op zo'n 15km van Brugge in West-Vlaanderen. De leeftijd kan ook wel kloppen.. Ze stond daar toen ik een jaar of 10-11 was en ik ben er nu 17.

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:10

Juist nog keer getoond aan mijn moeder, en 1à2 jaar geleden stond dit paard in Amazon in Sijsele, West-Vlaanderen, maar toen stond ze te koop.