Boek: Paarden kenmerken.. Titel?? (gedragsprofiel)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Boek: Paarden kenmerken.. Titel?? (gedragsprofiel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 23:12

Nou ik heb er maar diep overnagedacht maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen.. Zou het hier niet mogen als het dan naar het juiste deel kan verplaatst worden Knipoog?!

Maargoed ik zoek dus een boek waarin beschreven staat aan de hand van bouw of de stand van de oren of bijvoorbeeld grote van de neus of het oog.. Hoe je daaraan het profiel van het paard aan af te leiden is. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet uitleggen.. Ik weet wel dat iemand hier op bokt zoiets doet aan de hand van duidelijke stand en hoofd foto's een soort van gedragsprofiel kan opmaken.. Hier heb ik ooit een boek uit de bieb over gehaald wat ik nu weer wil lezen maar ik weet die titel niet meer Verward.

Dus als je snapt wat ik bedoel Nagelbijten / Gniffelen en je weet toevallig wel boek/ titel ik bedoel zeg het dan Haha!

Janella

Re: Boek: Paarden kenmerken.. Titel?? (gedragsprofiel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:49

Maysie : Die titel zou ik ook wel willen weten, interessant!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 09:14

Klaus Ferdinand Hempfling heeft er vrij recent een boek over gepubliceerd en Linda Tellington Jones al jaren geleden. Welke van de twee bedoel je?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 12:03

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 00:48

Ik zou het jammer genoeg echt dus niet meer weten.. Dat zoals hierboven geschreven is alles wat ik er nog van weet dat door het kijken naar bijvoorbeeld de vorm van de oren of snuit of hoe iets geplaatst was op het hoofd dat daardoor gedragskenmereken duidelijk konden worden.. Ik heb toen hier op bokt ook een keer bij iemand in het profiel gezien die deed dat ook dan had ze een duidelijke foto van het hoofd nodig en een stand foto volgens mij en dan kon ze een soort gedragskenmerken profiel opstellen Verward Verward
Het spijt me meer informatie kan ik niet meer geven Verward Verward