Hallo iedereen, ik ben dus op zoek naar een nieuwe cap, en ik heb al gelezen dat de HH Pro plus wel een goede is. Maar niemand heeft het over de IRH cap (80 euro had ik op een site gelezen). Is dit een goede cap? Heeft deze cap nadelen?? Is de HH pro plus dan misschien toch beter?
ik belde eens naar een ruiterwinkel en daar vertelden ze mij dat de IRH véél veiliger is dan de HH Pro Plus. Ik heb geen van beide, maar ik denk dat ik eerder een IRH ga aanschaffen. (Of een Lamicell cap)
Jammer is wel de prijs van een IRH; ik las ergens € 145. Die persoon die hem voor € 80 kreeg, moet wel veel korting gehad hebben!
Ik heb de IRH en hij was 80 euro in de aanbieding met kerst bij Hypo Rotterdam hij zit heerlijk en lijkt veel op de GPA en je zweet er weinig in en hij blijft netjes..
Ik heb een IRH en hij bevalt heel goed. De HH paste me niet - het tuigje zat niet lekker bij m'n oren.
Had hiervoor zo'n pothelm van Horka maar daar kwam ik altijd met een vies, nat hoofd uit. Met de IRH heb ik daar veel minder last van - als je hard werkt, zweet je altijd wel.
Heb voor de IRH ongeveer € 150 betaald, veel geld maar hij is 't wel waard. Zelfs na een dikke regenbui blijft ie mooi, gewoon op laten drogen.
Jeetje wat hebben jullie allemaal veel neergeteld voor je IRH cap. Ik geloof dat ik hem toen voor 65 euro meekreeg, met 10% korting, dus zo'n 70 euro. En dat was geen aanbieding ofzo. Ik heb die cap met de zwarte streep, die met die grijze streep vond ik toen mooier maar was toen 90 euro dacht ik, toen had ik dus toch maar die zwarte gedaan.