De Niro Boots en het Ruiterhuis in Drunen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Winterpee

De Niro Boots en het Ruiterhuis in Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 16:25

Een tijd geleden besloot ik om te sparen voor De Niro Rijlaarzen, deze kosten nl. 380euri...
Toen ik het geld ervoor had ben ik naar het ruiterhuis in Drunen gegaan...ik heb maat 36 van schoen en best wel een dikke kuit.
Ik werd prima geholpen met passen maar zou bijna de winkel uit zijn gelopen met maat 39 en drie paar inleg zooltjes...
voor 380euro moeten ze gewoon passen. Ik bedankte daarvoor en vroeg of ze daar ze op maat willen laten maken want ik wist dat dat bij de niro zelf wel kon. Volgens het ruiterhuis kon dat niet...
Ik bij thuis komst weer op de site van de niro gekeken en gebeld...(helemaal in Italie) en ja hoor kon ze gewoon op maat laten maken. De laarzen zijn zelfs nog 50euro goedkoper dan bij het ruiterhuis...na 3 weken wachten zijn de laarzen vandaag gekomen...
en wat denk je....ZE PASSEN PERFECT.......

Dus bij deze De Niro Boots BEDANKT

RUITERHUIS........tja jammer dat jullie liever iets verkopen wat niet past....je had geld kunnen verdienen....
Waarschijnlijk is dit geen goed onderwerp voor een topic...maar het lucht op en ben benieuwd of er meer mensen slechten ervaringen hebben met het ruiterhuis...

Barmat

Re: De Niro Boots en het Ruiterhuis in Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:28

Ik deel jouw mening wel....

Ik ging ook ooit voor laarzen daar, en werd gelijk in een hoekje gezet met de opmerking: Tja, voor zulke dikke kuiten bestaan geen laarzen, misschien chaps nog nét met VEEEEEEL rek er in Clown

Terwijl ik vantevoren gebeld had en gezegd had dat ik op maat gemaakte laarzen wilde Haha!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 20:17

Herken het ook wel met de de niro boots.
In maat 38 was de kuit te smal, dan maar een inlegzooltje. Nogsteeds ging de rits niet dicht.
Miscchien maat 39 dan maar. Rits ging wel dicht maar ik liep paars aan Clown. Nou dat kon niet want ze sloten mooi aan Rolleyes
Maatwerk kon idd niet, misschien wel in de toekomst.... niet dus als ik jouw verhaal zo lees.

Terwijl ik daar voor mijn petrielaarzen super geholpen ben. Nou moet ik wel zeggen dat ik bij petrie perfect in de standaardmaten pas.

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:20

Dat is vreemd. Ik ben ook naar Drunen geweest voor deze laarzen en die hadden ze ook niet in mijn maat (heb lange benen met smalle kuiten en redelijk grote voeten). Ze hebben toen alles opgemeten en de laarzen voor mij besteld dus toen kon het wel (3 maanden geleden). Raar dat ze dat nu niet konden/deden. Ze waren na een week of 6 binnen en zitten perfect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:38

ik heb daar helaas wat minder ervaring met mijn petrie laarzen voor concour. Ik heb kleine voetjes (35/36) en ging daar laarzen laten aanmeten.

Op een gegeven moment laarzen aangehad die het best paste, maar ik vond de voet net wat te groot, maar och met een dikke sok zou het prima gaan, en volgens de dame die me hielp zouden de laarzen niet veel uitlopen. Helaas zijn ze wel flink uitgelopen aan de voet en moet ik nu 2 paar dikke kousen aan dan zitten ze net goed.

Een paar maanden later ben ik er een ander paar laarzen bij gaan halen en toen werd ik geholpen door een man en die zij tegen me dat ze best strak mochten zitten omdat ze WEL uit zouden lopen. Toen heb ik er daar wel even een opmerking van gemaakt en hij zou het opnemen met de rest van zijn personeel.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:15

Ik moet nu toch echt even denken aan de vacature die ze hebben openstaan...

'durf iets aan de klant te verkopen' Nagelbijten / Gniffelen Clown Huilen van het lachen

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:23

Maar goed dat ik het lees, want wil die laarzen ook heel graag!! Maar is een behoorlijk eind rijden voor mij, dus ik denk er nog even heel goed over na!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:28

Ook zelf bellen en bestellen dan misschien.

Moet zeggen dat ik ook niet zo te spreken ben over het Drunens Ruiterhuis. Maar dat had niets met laarzen te maken Knipoog

Winterpee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 08:46

Voor diegene die de De Niro boots willen ik heb tekeningen en een maattabel daarvan...je kan ze op maat laten maken bij de |Niro zelf in Italie...duurt ong. 4 weken...
Conclusie: RUITERHUIS IS NIX!!!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:33

Bij mij paste de standaardmaten ook niet en heb via drunens ruiterhuis maatwerk besteld + ik heb de laars in twee kleuren laten maken (bovenkant bruin en de onderkant zwart)

Drunsens Ruiterhuis heeft vind ik zeer goede service

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:13

Mijne zouden ook op maat worden gemaakt maar ben onder tussen al 8,5 maand verder!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:14

haha waar heb je ze besteld?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:33

Koenderink, maar heb ondertussen ergens anders Derby´s besteld.

bosefoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:48

Met laarzen heb ik nooit problemen gehad bij Drunens Ruiterhuis. Met overige zaken echter wel... Er was een aanbieding voor dekjes, hartstikke mooi, wij nemen er een hoop mee. Blijken ze bij de kassa gewoon niet bij die aktie te horen, die van de aktie waren er niet meer.. Had al afgerekend, vond het bedrag een beetje hoog, dus vroeg ernaar. Omdat ik ze zo mooi vond, heb ik ze toch maar mee genomen, nu voel ik me toch mooi besodemieterd.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:07

sjakie schreef:
Herken het ook wel met de de niro boots.
In maat 38 was de kuit te smal, dan maar een inlegzooltje. Nogsteeds ging de rits niet dicht.
Miscchien maat 39 dan maar. Rits ging wel dicht maar ik liep paars aan Clown. Nou dat kon niet want ze sloten mooi aan Rolleyes
Maatwerk kon idd niet, misschien wel in de toekomst.... niet dus als ik jouw verhaal zo lees.

Terwijl ik daar voor mijn petrielaarzen super geholpen ben. Nou moet ik wel zeggen dat ik bij petrie perfect in de standaardmaten pas.

De Niro Boots moeten de eerste keer onwijs strak zitten, want ze lopen erg uit.
Ik heb ze ook bij Drunens Ruiterhuis laten aanmeten en ik had het gevoel dat mn been aan het afsterven was Haha! Maar na 10min zaten ze mooi aangesloten en ik heb ze nu 5 maanden, gebruik ze regelmatig en ze zitten nog steeds super, mooi aangesloten.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:09

bosefoso schreef:
Met laarzen heb ik nooit problemen gehad bij Drunens Ruiterhuis. Met overige zaken echter wel... Er was een aanbieding voor dekjes, hartstikke mooi, wij nemen er een hoop mee. Blijken ze bij de kassa gewoon niet bij die aktie te horen, die van de aktie waren er niet meer.. Had al afgerekend, vond het bedrag een beetje hoog, dus vroeg ernaar. Omdat ik ze zo mooi vond, heb ik ze toch maar mee genomen, nu voel ik me toch mooi besodemieterd.

Ik heb precies hetzelfde met een halster gehad... ik ben er jammer genoeg ook niet meer over te spreken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:12

Reageren ze bij jullie trouwens op email? Bij mij niet...

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:19

Ik heb wel goede ervaring met het ruiterhuis.
Ik haal der altijd mijn spullen en het is bijna altijd goed.
Mijn laarzen heb ik daar ook gehaald en werd erg goed geholpen en ben er erg tevreden mee.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:24

ik heb ook super goede ervaringen met Drunens Ruiterhuis.
maar ze hebben nu wel wat nieuw personeel misschien dat dat wat uitmaakt.
ik heb daar 2 paar petries op maat laten maken en die zitten /zaten super. Maar Jan is inderdaad wel het fijnste om laarzen aan te laten meten.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:30

Wat ik trouwens wel vind dat ze elkaar wel eens tegen spreken
Tegen vriendin van mij hadden ze gezegt: Laarzen inlopen met dikke sokken
Tegen mij hadden ze gezegt: Laarzen inlopen met dunne sokken

Winterpee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 07:52

Ja ik moest speciale sokken aan...nee sokken die gewoon aanheb moeten ook pakken we hebben het wel over 400eurie...
ik heb ook al eens een akkefietje gehad over tuis om te mennen, wilden ze niet verkopen omdat wij met een ijslander mennen en dat doe je niet...als zetten we er een kameel voor...verkopen die hap...

_katja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 07:57

ik pas een paar de Niro boots gekocht, bij het
drunens Ruiterhuis. ik paste er perfect in maar ik pas weer niet in de maten van Petrie. ik heb redelijk grote voeten en hele smale kuiten.
heb nu maat 93 en kuitmaat xs en ze passen perfect.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:01

sja, ruiterhuis...de ene keer super de andere keer bagger...
boordeel is dat ik er alleen kom als ik weet wat ik hebben wil en laat me niets wijsmaken, in vrijwel geen enkele shop trouwens

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:14

Er staan trouwens echt supergave nieuwe modellen op hun site!!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:02