Boek ' Verantwoord Paardrijden' van FNRS?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Boek ' Verantwoord Paardrijden' van FNRS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 11:56

Is dit een beetje nuttig? En wat staat er precies in?

StillAngel

Re: Boek ' Verantwoord Paardrijden' van FNRS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:54

Ah haha sorry foutje die had ik al, maar een ander boek; Paardrijden basisopleiding voor ruiter en parad ofsow Tong uitsteken

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:46

Erg nuttig boek! Leerstof op Deurne en bijv. de cursus Medewerker Manege Instructie. Daarnaast raad ik het boek ook aan aan mijn leerlingen die toch iets meer van de theorie willen weten. De basis staat er in, maar ook hoe en waarom. Een boek dat eigenlijk iedereen in de kast hoort te hebben!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 19:10

Ilja000 schreef:
Erg nuttig boek! Leerstof op Deurne en bijv. de cursus Medewerker Manege Instructie. Daarnaast raad ik het boek ook aan aan mijn leerlingen die toch iets meer van de theorie willen weten. De basis staat er in, maar ook hoe en waarom. Een boek dat eigenlijk iedereen in de kast hoort te hebben!

Ok!! Thanks! Haha! Ik zal volgende week eens kijken of het kan Vork Wat staat er nog meer in? Tong uitsteken

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:17

Ik vind het een heel nuttig boekje - geen bla bla verhalen, maar duidelijke informatie, met tekeningetjes die ook echt verhelderen.

Hoodstuk 1 is algemeen, 2 gaat over de basisopleiding van de ruiter, 3 is basisoefeningen, 4 is basisopleiding van het paard en 5 is aanwijzingen voor het rijden van wedstrijden.

Reuze nuttig boekje...