plattengrond A'damse bos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsefan08

plattengrond A'damse bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 08:53

hoi hoi, wil vandaag of morgen met de trailer met me paardje naar Amsterdamse bos. Maar ben nu beizg met een plattegrond te zoeken van het Amsterdamse bos. Wie weet waar ik die kan vinden?

Hebben jullie voorderest nog mooie plekjes in dat bos, dat je zegt daar moet je zijn geweest? Haha!

oja ik vind genoeg plattegronden van het Amsterdamse bos, maar geen duidelijke overzichtelijke, en het liefst met ruiterpaden Haha!

echt niemand?

Moderatoropmerking:
Ik heb je posts samengevoegd, het is niet toegestaan je topic omhoog te schoppen dus al helemaal niet 2x binnen een uur na openen van het topic.
Het is ook niet reeel binnen een uur na plaatsen van je topic antwoorden te verwachten, geduld is een schone zaak
Laatst bijgewerkt door Tanja op 09-08-07 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zie modopmerking

ElCamino

Re: plattengrond A'damse bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 07:33

Deze kun je gewoon kopen overal.
Bij de VVV daar, bij de boswachterij en zelfs bij de geitenboerderij en pannekoekenboerderij Meerzicht( daar kun je ook je paard neerzetten en wat eten)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 07:35

Trouwens, op de site van het Amsterdamse bos kun je "plettegrond"aanklikken. En je kunt hem dan downloaden. Wel beetje klein maar even vergroten op de kopiermachine. Verder bij het bezoekerscentruum te koop voor €1.50

KikiKSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:39

Het is idd leuk om naar de Pannenkoekenboerderij te gaan waar je speciale stands hebt voor paarden en je zelf wat kan drinken of eten en wat ook leuk is in het bos is vlak bij de camping aan de kant van Aalsmeer, daar kan je met je paard door het water...