[PG] Scarlet, vos ruin verkocht vanuit Stolwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unexpected_

[PG] Scarlet, vos ruin verkocht vanuit Stolwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 22:19

Hallo, nog steeds ben ik opzoek naar een voskleurige ruin genaamd Scarlet. Hij stond een aantal jaar samen met een shetlander bij ons op een camping in Stolwijk (Z-H). Hij kwam toen hij 4 jaar was, mijn zus heeft hem altijd verzorgd en bereden. Een aantal jaren later heeft de camping eigenaar Scarlet onverwachts verkocht, waarschijnlijk aan iemand uit Zoetermeer (of Den Haag of omstreken).
Scarlet is dus voskleurig en heeft een bles, verder geen wit. Hij had/heeft dezelfde voskleurige manen. Ik weet niet meer precies hoe groot maar zeker onder de 1.70. Toen hij verkocht werd was hij best dik en had hij geen mooie hoeven, dit was beiden duidelijk te zien. Zover ik weet had/heeft hij geen papieren...
Is er iemand die Scarlet denkt te herkennen en/of weet waar hij nu is? Of iemand die iets meer over hem kan vertellen sinds hij weg is uit Stolwijk? Mijn zus en ik willen heel graag weten hoe het met hem gaat en of hij nog leeft. Alvast heel erg bedankt!

Hier een foto van april 1998:
Afbeelding

evt. meerdere foto's heb ik ook nog...