jodhpurs imperial riding, ervaringen gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_fjord

jodhpurs imperial riding, ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 15:56

Ik ben al een tijd aan het rondneuzen naar mooie jodhpurs voor gladleren chaps. Nu zag ik de jodhpurs van Imperial Riding, voor 74,- met veters. Iemand ervaring met deze schoenen?
Iemand ervaring met de gladleren chaps van rectiligne?

Karlijntjee

Re: jodhpurs imperial riding, ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:57

Ik heb ze ook gehad.
Ik vind ze niet zo heel fijn zitten, ze zaten bij mij niet goed, maar ik heb ook hele brede voeten.

Bij iedereen is het wel verschillend, dus je kan er niet zo veel over zeggen.

En Chaps zijn zo zo altijd fijn en erg handig, die chaps ken ik niet, maar ik zou ze wel nemen, maar wel voorzichtig zijn! Gebruik ze echt alleen maar voor het rijden, ga er niet je paard mee wassen, want dan ze ze zo weer vies.

Succes~!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:28

Ik heb jodphurs van Imperial Riding, zonder veters. Ik vind ze wel prima zitten alleen ik kan er niet lang/ver mee lopen, dan doen ze wel pijn. Maar dat zal ook wel aan mijn voeten liggen. Ze blijven bij mij wel mooi. Ik draag ze met leren chaps.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:58

Ik heb jodphurs van IR zonder veters. Hoewel ik hele smalle voeten heb zitten deze toch niet zo fijn, ik kan er prima mee rijden, maar met lopen krijg ik last van m'n voeten omdat ze voor behoorlijk smal vallen.
Chaps van Rectiligne heb ik ook. Gladlederen, de enige tot nu toe die i kgevonden heb en die lang genoeg zijn. fijne dingen. Beetje rekbaar door een speciaal soort elastiek bij de rits.

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 22:06

ik vond de jodphurs behoorlijk hoog bij de enkel, maar daar heb je geen last van verder? Hebben jullie ook foto's van de chaps/jodhpurs?

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:09

ik heb ook Jodphurs van IR (zonder veter) maar bij mij zitten ze prima hoor, begin even in moeten lopen maar kan er nu goed op lopen hoor.
Heb gladleren chaps van Kavalkade en die bevallen mij super.. heb ze bijna een jaar en ze zien er ook nog erg goed uit..
in mijn profiel staan wel rij foto's waar ik ze aanheb..

haffiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:15

Ik heb jodphurs van IR met veters en aan de achterkant een ritsje. Ik vindt het fijne en handige schoenen.