Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natascha schreef:ik rijd niet met muziek omdat ik de hele dag al genoeg herrie aan mijn hoofd heb op mijn werk en ik Nederland al lawaaierig genoeg vind. Naar mijn mening is het logischerwijs ook niet verboden want als bestuurder is er geen verbod op een radio op je hoofd. Wel raar op zich want ze rekenen je tot bestuurder voor het wegverkeer terwijl je in de auto niet mag telefoneren en op je paard wel.
en vind het dus heerlijk
volgens mij mag het gewoon hoor
dan kan het geen herrie zijn
ELpatcho schreef:maar je moet ook muziek op zetten die JIJ leuk vinddan kan het geen herrie zijn
willeke_nijs schreef:ELpatcho schreef:maar je moet ook muziek op zetten die JIJ leuk vinddan kan het geen herrie zijn
Tjah dan nog... Ik kom liever tot rust in de natuur... Ik luister wel naar de muziek in de natuur: vogeltjes die fluiten, de krekels, de muggen die zoemen, de wind die door de bomen en het hoge gras waait,...
Daar kan ik pas echt van tot rust komen!
daffodil schreef:Ik vind het een goeie vraag, want pas geleden werd er op stal gezegd dat het dus niet mocht maar ik weet het niet.
daffodil schreef:Ik zal eens zoeken,
Huertecilla schreef:Wat ik er nu van kan maken is
- het is levensgevaarlijk en zou verboden moeten zijn
- het is niet verboden want niet te controleren dus niet te handhaven
Ik vind dit zwak.
Verbiedt het en laat de burger zijn/haar eigen verantwoordelijkheid dragen. Als er wat gebeurt is deze schuldig aan het ongeval, want kan niets horen en weet dat het niet mag.
hc