Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amyke schreef:@kleinelinda: Heb ook een jeansbroek aan hoor niets mis mee en ook niet zo warm dat je je kapot zweet
kleinelinda schreef:amyke schreef:@kleinelinda: Heb ook een jeansbroek aan hoor niets mis mee en ook niet zo warm dat je je kapot zweet
Ja maar zij hebben hun kleding al aangepast aan het weer!!
Ze hebben een dunnere vacht en als je dan een deken over doet dan is het net een jas
Nee hoor, dan maar gewoon een eczeemdeken om
Het valt op zich ook wel mee met de warmte.
Elpharo schreef:Die van mij heeft voor het eerst dit jaar een vliegendeken om...ik ben er superblij mee. Hij is VEEL minder geïrriteerd dan zonder en da's voor mij wel veel waard. Vandaag trok ik de deken van mijn paard en hij had nergens last van. Het is geen dure, gewoon een Pagony halsdeken van de Divoza, maar die blijft echt wel lekke rop. Ze zeiden er nog bij dat de deken de zon reflecteert en dat blijkt ook wel zo te zijn. Zowiezo ben ik soms wel voor dekens. Zo kende ik een donkere merrie waarvan het baasje hara een witte deken opgooide (geen vliegendeken, gewoon een zomerdeken). Ik vond het eerst zielig, tot ik mijn hand onder de deken stopte midden op de zag terwijl ze in de zon op het land stond...merrie was heerlijk cool. Paard ernaast...heet! Nee hoor, ik geloof dat een deken best kan hoor....moet je toch even uitproberen...maar als jouw paardje het toch heet blijkt te hebben kan het ding altijd nog af....en van een dagje warm zijn zullen ze niet dood gaan hoor
. 
...