[PG] Zwarte Oldenburger Merrie Gina!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

[PG] Zwarte Oldenburger Merrie Gina!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 10:07

We zijn op zoek naar een zwarte oldenburger merrie Gina. ze is verkocht in 2005. ze stond toen altijd in Nieuwolda. Ze is verkocht samen met een vosmerrie Bella. Ze zijn toen als het goed is naar friesland gegaan. Maar daarna zijn ze dacht ik beide weer door verkocht maar waar heen weten we niet.
Kent iemand deze merrie of is ze van jou? Wilt u dan contact met ons opnemen?
Afstamming van haar komt nog.
Afbeelding
Afbeelding

luna111

Re: [PG] Zwarte Oldenburger Merrie Gina!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 04:42

Ik heb deze merrie in de verkoop gehad en heb toen ook daar in friesland een vosmerrie gezien.

afstamming is gamble star x dalmaro als het goed is.
Heb nog wat foto's van haar en ik heb haar verkocht naar een vrouwtje ergens in limburg die haar heeft gekocht voor de dressuursport. Heb nog wel iets van haar gehoord dat ze niet makkelijk zadelmak te maken was maar eenmaal onder het zadel scheen ze het erg leuk te doen.
Ik zal eens kijken of ik nog een naam of plaats weet waar ze naartoe is gegaan.
Ik heb eventueel ook nog foto's van Gina

Niicole__

Re: [PG] Zwarte Oldenburger Merrie Gina!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 21:33

Als je wil mag je de foto's wel sturen Lachen we zijn erg benieuwd hoe ze er nu uit ziet en het met haar gaat.. Toen ze daar nog stond zag ze er nog niet zo super mooi uit dus we zijn benieuwd. Ik hoop dat je nog achter wverdere informatie kan komen voor ons Lachen