Startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zqw39

Startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 21:03

Ik weet niet of het hier goed staat.

Een maand geleden heb ik een startkaart aangevraagd. Nou eigenlijk had mijn lesgeefster de startkaart aangevraagd. Toen ik de startkaart en coupons binnen had gekregen ging ik op zoek naar de goede wedstrijden. Nu kregen we van de week een dikke rekening van de rijvereniging. Ik vond dat erg vreemd want ik heb helemaal niks met de rijvereniging.

In het dorp is ook een ponyclub(dat is echt voor de pony's)En het was de bedoeling dat ik daar lid van zou worden. Dat is ook veel goedkoper. Knipoog En nu moet ik met mijn d pony (1.43) waarschijnlijk bij de paarden starten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Op mijn coupons staat bij categorie ook al niks. Met deze coupons zou ik dus niks kunnen. Dus zou mijn lesgeefster (die de startkaart voor me had aangevraagd) de coupons en startkaart terug sturen. En nu is mijn vraag hebben we goed gehandeld? Moet ik mijn startkaart nu nog een keer gebruiken?

Ik voel me nu behoorlijk kl*te. Kan het nu bij mij nooit in 1 keer goed gaan. Huilen
Dit is een beetje een vreemd verhaal en ik hoop dat iemand het een beetje snapt.
Knipoog

schanullie

Re: Startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:59

Als je een startkaart aanvraagt moet je ook lid zijn van een rijvereniging.
Dat kost ong.60.00 euro in het jaar.Voor niet-actieve leden wordt weleens 30.00 euro gerekend.
Volgens mij had jouw instructrise dit moeten weten.
Je kunt dit ook nalezen op de site van de KNHS.
Van welke rijvereniging maakt verder eigenlijk niet uit.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:12

Beetje vreemd, ik neem aan dat je nog geen 18 bent en dan kan je gewoon bij de pony's starten.

Normaal wordt je eerst lid van de rijvereniging (of ponyclub) en zij regelen de startkaart.
Let wel op, startkaart en coupons betaal je rechtstreeks aan de KNHS en lidmaatschap rijvereniging en lidmaatschap KNHS betaal je aan de rijvereniging. Je krijgt dus sowieso twee rekeningen.

Overigens, hoe heb je dit afgesproken met je instructrice? Had je duidelijke afspraken gemaakt met haar?
Eigenlijk hadden jullie zelf (of je ouders) het beste even contact op kunnen nemen met de rijvereniging en daar het misverstand uitleggen. Nu krijgt de KNHS een startkaart terug maar weten ze niet hoe of wat.

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:36

ingvdh schreef:
Beetje vreemd, ik neem aan dat je nog geen 18 bent en dan kan je gewoon bij de pony's starten.

Normaal wordt je eerst lid van de rijvereniging (of ponyclub) en zij regelen de startkaart.
Let wel op, startkaart en coupons betaal je rechtstreeks aan de KNHS en lidmaatschap rijvereniging en lidmaatschap KNHS betaal je aan de rijvereniging. Je krijgt dus sowieso twee rekeningen.

Overigens, hoe heb je dit afgesproken met je instructrice? Had je duidelijke afspraken gemaakt met haar?
Eigenlijk hadden jullie zelf (of je ouders) het beste even contact op kunnen nemen met de rijvereniging en daar het misverstand uitleggen. Nu krijgt de KNHS een startkaart terug maar weten ze niet hoe of wat.

Wat lees ik nou:: als je onder de 18 ben mag je gewoon bij de pony's starten?? Haha! oook als je een paard van 1.63 hebt??(of ben ik weer vaag bezig en lees ik het verkeerd??)

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:37

ow sorry weet het andwoord al