Een maand geleden heb ik een startkaart aangevraagd. Nou eigenlijk had mijn lesgeefster de startkaart aangevraagd. Toen ik de startkaart en coupons binnen had gekregen ging ik op zoek naar de goede wedstrijden. Nu kregen we van de week een dikke rekening van de rijvereniging. Ik vond dat erg vreemd want ik heb helemaal niks met de rijvereniging.
In het dorp is ook een ponyclub(dat is echt voor de pony's)En het was de bedoeling dat ik daar lid van zou worden. Dat is ook veel goedkoper.
En nu moet ik met mijn d pony (1.43) waarschijnlijk bij de paarden starten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Op mijn coupons staat bij categorie ook al niks. Met deze coupons zou ik dus niks kunnen. Dus zou mijn lesgeefster (die de startkaart voor me had aangevraagd) de coupons en startkaart terug sturen. En nu is mijn vraag hebben we goed gehandeld? Moet ik mijn startkaart nu nog een keer gebruiken?Ik voel me nu behoorlijk kl*te. Kan het nu bij mij nooit in 1 keer goed gaan.
Dit is een beetje een vreemd verhaal en ik hoop dat iemand het een beetje snapt.
oook als je een paard van 1.63 hebt??(of ben ik weer vaag bezig en lees ik het verkeerd??)