[PG]: HELP mij vos ruin FOTOS laats gezien groningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

[PG]: HELP mij vos ruin FOTOS laats gezien groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 14:52

Kan iemand mij helpen AUB !!!

Ik ben op zoek naar mijn oude lievelings paard vosje, ik heb hem via marktplaats al eens gezocht en ik kreeg zowat meteen reactie van iemand die hem herkende uiteindelijk kwam ik in contact met een handelaar in groningen maar die zij dat hij dat paard niet meer had en dacht hem naar het buitenland gedaan te hebben.

ik heb me er toen maar bij neer gelegd, maar ik heb toch nogsteeds sterk het gevoel dat die ergens in NL is en ik heb het idee dat die handelaar mij voorloog.

het gaat om het volgende paard:

- voskleurige ruin
- ik gok hem 13 jaar
- stokmaat ik denk iets van 1.60
- kolletje wit neusje met grijze stip
- 3 witte voetjes
- iets wat dun gebouwd (als je hem van opzij ziet lijkt hij beetje 3 hoekig van vorm)
- kwa rijden is die wat sloom, bokt als die tik krijgt van de zweep gaat en je moet er wel wat voor doen om hem in galop te krijgen
- dol op springen en braaf met buitenrijden

Hij stond ong. 1,5 jaar geleden op een manege in arnhem daar heb ik 2 jaar lang elke week op hem gereden.
wat ik weet is hij daarna naar een stal in Amersfoort gegaan.
die hebben hem weer verkocht aan een handelaar in den helder waar een meisje hem huurde voor strandritten.
hij is toen verkocht aan een vrouw die hem later weer terug gaf (hij was er slecht aan toe mager en hoeste)
daarna heeft die handelaar in den helder hem doorverkocht aan die handelaar in groningen.
de handelaar uit DH was aardig en bereid mij te helpen hij prate ook niet gemaan over die man uit GR, maar andersom was die man uit GR gemeen en praate niet positief over die man uit DH, daardoor kreeg ik ook het idee dat die man uit GR mij voor de gek hield.

Hier onder staan fotos van hem toen die nog bij mij op de manege stond.

als iemand hem herkent kan je het dan laten weten !!! via een PB-tje onder de naam vosje gevonden ofzow.
ook als je denkt dat iemand dat paard mischien een keer heeft gereden of zien lopen ofzow maakt niet laat aub weten !!!

Afbeelding

Afbeelding

alvast bedankt Lachen
vivi

CM_

Re: [PG]: HELP mij vos ruin FOTOS laats gezien groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:06

hey dat paard ken ik
via mij is hij in arnhem gekomen, ik werkte op de stal waar ie stond.
de leeftijd die jij noemt klopt alleen niet ,
hij was toen al zeker 19 jaar oud.
zijn papieren zijn "kwijtgeraakt" hij heeft een brandmerk he?
hij zou nu rond de 25 oid moeten zijn,
het karakter wat jij omschrijft klopt precies.
hij kwam destijds samen met nog meer paarden. volgensmij is een merrie van ramiro ook bij jullie gebleven

Milky_Way

Re: [PG]: HELP mij vos ruin FOTOS laats gezien groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 19:04

Jah hij heeft een brandmerk en ook een donkerdere vlek op een van zijn flanken (ter gote van je hand ongeveer).