een rugkorset, verkrijgbaar bij vierstroom maar dan moet je wel meer rug en buikspieroefeningen doen om je rug en buik sterk te houden, ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen anders had ik foto kunnen plaatsen van die van mij waar ik heel lang meegereden heb.
ik heb er net 1 gekocht van profesionel choise geeft super steun en je gaat er zelfs rechter van zitten word gedwongen in bepaalde houding te zitten hij is wel prijzig bijna 100 euro maar is het wel waard ik ben er mee geholpen
een nierband (van bv motors) heeft een bijna zelfde werking, alleen kan ik zeggen dat die band die ik heb ook een paar ballijnen (of hoe zeg je dat?) zeg maar verstevigingen erin heeft zitten zodat je fijn rechtop blijft ook als ik em nog vind (ben aant verhuizen) kan je die van mij overkopen als je het interessant vind.. ik gebruik hem toch niet meer. was toen door mijn rug gegaan
Ik rijd altijd met een wat kromme rug,als ik met rechte rug wil rijden krijg ik er last van [rug en nek].Mijn [3stuks]ruggewervels zijn versleten en ik heb een nek hernia.Vandaar dat ik helaas zo moet rijden,ook al is het geen mooi gezicht.Maar zo kan ik tenminste nog rijden,mooi of niet.
Volgens mij is mijn korset dan toch heel anders, ik kan hem echt super stellen zoals ik hem zelf wil met ondersteuning etc en hij beschermt bij mij precies het perfecte gedeelte s5-l1 en heb er met mijn zadel ook geen last van, zit precies goed, ik heb hiervoor destijds (3 jaar geleden) ruim 150 eurie's voor moeten dokken.