Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daantjuhhh schreef:Met handgeld zou ik zijn papieren en paspoort even thuis houden!
dorienkee schreef:Maargoed die proeftijd.. moet je niet doen. Ik bedoel heeft niet veel nut ofzo, laat ze dan ff paar x proefrijden. Wij kregen onze spullen ook kapot terug enzo..:S na de proeftijd kan het alsnog foutgaan enzo dus tsja
only_debbie schreef:en een contract opstellen en daarin ook zetten als er iets in de proef week gebeurt hun zelf aansprakelijk zijn
studiemiep schreef:Vergeet niet om er in te zetten dat het paard GEZOND aan hun werd meegegeven!!
dus niet kreupel etc!!! straks krijg je je paard kreupel terug en dan..
(alverwacht ik dat niet bij gebruikt door een stichting)
Bij verkoop aan particulieren zou ik een paard NOOIT op proef doen!!! risico is te groot
) denk eerder door verschillende mensen laten rijden/ophangen, hoe hij is met de gehandicapten etc.. of ie zich door iedereen laat kroelen, betasten etc...smurfje schreef:in principe heb je alle gegevens. dus je komt een heel eind.
maar voor je eigen gemoedsrust kan je altijd een contractje opstellen
Scum schreef:Ik zou hem absoluut niet op proef meegeven.
Ze mogen bij mij komen rijden. Of evt. een keer het paard mee naar hun thuis (maar dan ben ik er wel bij). Maar zeker niet mee op proef naar iemand anders.