Mogelijk om ritsen voorin je laarzen te laten zetten.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Mogelijk om ritsen voorin je laarzen te laten zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 16:22

Net zoals bij de polo modellen http://www.deruyterij.nl/site/images/KonigsPolo.JPG? Heeft iemand enig idee wat het kost?

Je zou zeggen zet de achterin, maar dat is juist het probleem. Ik heb een tijdgeleden mijn enkelbanden gescheurd. En ze verwachten dit ik niet 100% van de mogelijk bewegingen van een voet terug krijg. Of te wel ik kan niet mijn tenen en wreef naar beneden doen om mijn laarzen aan te krijgen..Dus ook niet als die rits achterin zit en niet doorloopt tot onder. Anders zit er nog maar 1 optie op en dat is nieuwe kopen en deze verkopen..

Mocht er iemand interesse hebben...Cavallo Talent mt 36 smalle kuit.

linnie28

Re: Mogelijk om ritsen voorin je laarzen te laten zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:45

ik denk het wel maar dan moet je wel op zoek naar een goede maker

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:47

ik zou gewoon naar de schoenmaker gaan en het probleem uitleggen. kun je waarschijnlijk sdamen tot een oplossing komen

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 16:56

Hmm dat is opzich ook wel een goede inderdaad. Misschien kan ik dan een foto meenemen van de bovenstaande laarzen..

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:10

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:32

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb een poosje geleden mijn enkel gebroken en kan ook mijn tenen niet meer naar beneden doen. Gelukkig hebben mijn trainingslaarzen een rits binnenvoor, dus die krijg ik makkelijk aan. Maar mijn superdeluxe wedstrijdlaarzen hebben een lange smalle schacht zonder rits. Ik hoop dat mijn enkel nog beweeglijker wordt en anders laat ik ook in mijn wedstrijdlaarzen een rits binnenvoor zetten. Wel zonde, maar niet zo erg als verkopen.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 09:11

Frustrerend is het wel. Die van mij zijn ook met een lange smalle schacht. En andere heb ik helaas niet..Mijn oude heb ik helaas pas weggedaan.

_Mevrouwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:20

Ik heb het ook laten doen, ik heb een jaar geleden een heel erg scooter ongeluk gehad waardoor me kuit spier uitelkaar is gescheurt (wat nooit meer goed komt) waardoor me rechter kuit 3 cm groter is en me laars niet meer paste..

Ik ben met me laarzen naar een schoenmaker gegaan en hij heeft er gewoon ritzen tussen gezet.

De kosten waren hiervan.. €35,00.. (voor 2 laarzen Knipoog )

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 14:49

Ik heb ritsen schuin aan de voorkant laten zetten, het ziet er echt keurig uit! Ze lopen bijna helemaal door tot aan de zool, dus je komt er super makkelijk in. Ik heb het via een ruitersportzaak in de buurt laten doen (De Heinmolen) en was 70 euro kwijt.

haffiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 07:18

Ik heb in mijn laarzen een rits laten zetten bij een leestemaker. Dit koste rond de 35 euro. Het is heel netjes gebeurd.