Particuliere adresjes buitenland??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EstherJ

Particuliere adresjes buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 09:18

Hallo allemaal, ik zit er over te denken om een weekje op ruitervakantie (rond de herfstvakantie) te gaan. Nu is het natuurlijk redelijk simpel om via iets als TIme Out ofzo te boeken, maar ik vind dit nogal prijzig. Ik vroeg me af of iemand nog leuke particuliere adresjes weet in het buitenland (zit zelf te denken aan Frankrijk of Spanje, maar iets anders mag ook). Mijn voorkeur gaat uit naar Western, maar Engels mag ev. ook.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Greetz Esther

ElCamino

Re: Particuliere adresjes buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 09:22

Probeer de Triple Star Guest Ranch eens, zitten net over de grens bij Stavern. Leuk Nederlands stel met leuke paarden, western gereden.

Bekijk deze foto's maar:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TAKOLAO6

Erg leuk !!!!
Hun site is trouwens kun je vinden via google, heb hem even niet...

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 09:23

EstherJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 09:37

Ziet er zeker super uit, thnx voor de tip!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 12:13

www.fivesaints.com kleinschalig bedrijfje in Wales.
Maarre, een paar avonden degelijk googlen moet je toch aan meer adressen kunnen helpen dan jij ooit reizen kunt boeken.

EstherJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 12:37

Ow dat weet ik ook wel zeker. Maar als je het via via adresjes krijgt dan weet je ook gelijk wat ervaringen zijn van mensen die er zijn geweest :-D. Dat vind ik wel prettig, zeker gezien sommige 'spookverhalen' die de ronde doen hahaha. Bedankt voor je tip, ziet er mooi uit daar!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:34

Tja, het is ook erg persoonlijk.

Ten eerste , wanneer je ergens een slechte ervaring hebt vind je het al snel een kl*te plaats om heren te gaan met vrienden. Terwijl anderen het juist geweldig vinden.

Ten tweede is het voor iedereen erg persoonlijk, hou je van drukte, hou je van rust, wil je alleen op een camping met je tent, wil je een bomvolle kantine...

Verder zitten mensen gewoon niet altijd op 1 lijn wat accomodaties betreft. Klein voorbeeld: Ikke en ik zitten niet echt op 1 lijn wat bv de Paalhoeve betreft... ik vind het geweldig ,ken ze ook persoonlijk erg goed en kom er al 12 jaar minstens elke maand 2x, Ikke vind het niet zo.
Maar daar is bokt weer goed voor: veel verschillende ideejes en meningen waarop je je eigen plan kunt baseren.

Je moet dus zelf kijken wat je wat lijkt en daar op afgaan.
Veel succes en plezier in lk geval!

EstherJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:47

Psies, dat was ook mijn idee :-D Hoe meer ideen hoe meer keus, whoehoee!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:21

ElCamino schreef:
Tja, het is ook erg persoonlijk.

Verder zitten mensen gewoon niet altijd op 1 lijn wat accomodaties betreft. Klein voorbeeld: Ikke en ik zitten niet echt op 1 lijn wat bv de Paalhoeve betreft... ik vind het geweldig ,ken ze ook persoonlijk erg goed en kom er al 12 jaar minstens elke maand 2x, Ikke vind het niet zo.
Maar daar is bokt weer goed voor: veel verschillende ideejes en meningen waarop je je eigen plan kunt baseren.

Dat is inderdaad een punt. Ik zeg ook niet dat het een slechte lokatie is, maar het "gevaar" is inderdaad dat mensen denken dat het niks is, omdat ik schrijf het geen fijne lokatie te vinden, terwijl dat dan is gebaseerd op het feit dat ik van rust en kleinschaligheid houdt waar de Paalhoeve wat meer is ingericht op grotere aantallen mensen tegelijk.

Conclusie: zoek dus even uit dat de genoemde lokaties ook het niveau bieden wat je zoekt, op de criteria die jij belangrijk vindt.

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:04

Ik heb wel een adres in Frankrijk. Kan je super mooie buitenritten maken. (ook strandritten) Je kan ook je eigen paard/pony meenemen. Het is wel engels Knipoog. (heb foto's van de stallen waar je je eigen paard kan stallen en foto's van strandrit.

http://perso.orange.fr/fermeequestre/index.htm
Laatst bijgewerkt door anne_joy op 08-08-07 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:06

ga es zoeken op marktplaats Knipoog

zijn echt heel veel mensen die particulier iets aanbieden

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:10

www.ranch.be

Western Ranch in de Ardennen, gerund door een Nederlands stel. Prima paarden, correcte omgang en een erg gezellige accomodatie! Vanaf Maastricht is het nog een uurtje rijden, dus niet te ver van huis, maar wel een heel andere omgeving, dan in NL. En (zoals de naam al verraad) wordt er western gereden. Ja Aanrader!