Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hij heeft helemaal geen last meer van dazen enzo

de staartflap is iets te kort waardoor er als ze schuurt nog wel iets wat kapot gaat maar het valt me 100% mee!! hij is nogsteeds heel en ze heeft hem nu al een maand of twee op
Hij heeft hem nu 2 seizoenen op.

was er nog wel zo positief over haha maarja
Hinke schreef:Volgens mij werken de Bucas buzz off dekens (en iha alle normale vliegendekens) niet zo goed tegen eczeem omdat de gaten te groot zijn om die hele kleine eczeemvliegjes tegen te houden.
Als vliegendeken ben ik er nog steeds erg tevreden over. De fjord heeft regelmatig zijn tanden erin gezet maar hij is nog nergens kapot, en mn haflingertje heeft ook nog nergens schuurplekken. Ik moet wel bekennen dat ik hem heel weinig op heb (alleen als het erg warm is) want ik vind het een beetje overdreven om ze altijd met een vliegendeken te laten lopen.
Ik heb trouwens het idee dat mijn vliegendeken een beetje te groot is:
Het lijkt net of ze een jurkje aan heeft! Hoort dat zo? En weet iemand wat ik met die riempjes achter moet? Ik heb de ene nu eraf gehaald en de ander onder zijn staart langs gedaan maar zo zal het wel niet horen
Hopen dat mijn haffie er dan niet uit gegroeid is...