Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silviabol schreef:In brabant weet ik het Drunens Ruiterhuis en het Gareel te zitten, ben ik allebei erg tevreden over maar dat zal inderdaad allebei wel een flink eind rijden zijn vanuit limburg.
Lynn_Nikita schreef:drunense ruiterhuis had ik al gevonden. hun huismerk is lipica geloof ik. Ik moet 21-8 naar den bosch, maar vanuit daar is ook nog een heel stuk rijden.
als ze op maat gemaakt worden moet ik eerst aantal weken weer wachten en dan weer terug om op te halen, dus afstand moet ook nog vaker gereden worden
talented schreef:Lynn_Nikita schreef:drunense ruiterhuis had ik al gevonden. hun huismerk is lipica geloof ik. Ik moet 21-8 naar den bosch, maar vanuit daar is ook nog een heel stuk rijden.
als ze op maat gemaakt worden moet ik eerst aantal weken weer wachten en dan weer terug om op te halen, dus afstand moet ook nog vaker gereden worden
Dat lijkt me sterk hoor!
), zelf hebben wij de Cavallo's daar vandaan. Volgens mij hebben de ook Derby en nog een merk. 

cellavie schreef:Ik ken alleen een adres in west-brabant in Raamsdonkveer. Valt in ieder geval binnen je budget en zijn prima laarzen, worden geheel op maat gemaakt. Die man heet van Iersel. Als je het nummer wilt moet je het maar laten weten.