Wie heeft hier ervaringen mee? Hoe gaat dat met warme dagen? Drinken uit de sloot? Regen? Modder? etc etc. Ik heb net springschoenen met een bontrandje besteld, omdat deze me fijner lijken voor langdurig dragen. Echter is er natuurlijk wel een nadeel dat dit sneller of langer nat en vies blijft lijkt me... Uiteindelijk moet ik dat zelf gaan ervaren als ze eenmaal binnen zijn, maar benook wel benieuwd naar andere ervaringen.
Het liefst wil ik mijn merrie rondom in de beschermers hebben in het land, maar dat durf ik niet aan wat betreft de pezen en warm worden eronder. Wel gaat ze waarschijnlijk rondom in de springschoenen mits het me een beetje gaat bevallen zonder irritaties of wat dan ook... Ervaringen hiermee zijn welkom!
Voor het geval iemand zich afvraagd waarom ik mijn paard als een porseleinepopje wil gaan betuttelen? Het is een ongelooflijke dombo en malloot en ben die ernstige en langdurige verwondingen meer dan zat, evenals het zoeken naar voorijzers in het land
Ik wil niet gaan wachten tot het een keer ECHT fout gaat. Ik ben altijd iemand geweest van niets en noppus om in het land... Hoe een mens uiteindelijk van mening kan veranderen
vaak de ijzers eraf getrapt ,zichzelf een gebroken griffelbeen getrapt en div schieffels.