cavaletti?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

el1986

cavaletti?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 17:05

ten eerste sorry als dit topic hier fout staat, wist niet waar ik het anders neer kon zetten.

ik wilde graag zelf een aantal cavaletti's maken.
Heeft iemand van jullie een makkelijk voorbeeld hoe ik deze het beste kan 'proberen' te maken?
en welke soort cavaletti's vinden jullie het fijnste? die met een kruis, met een blok eronder of nog wat anders?

als iemand van jullie een site/winkel weet waar ze goedkoop hindernismateriaal verkopen dan hoor ik dit ook graag.

groeten

el1986

Re: cavaletti?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 17:09

ik heb dit topic
viewtopic.php?f=13&t=446692
ook gelezen, maar kon hier nog niet helemaal uithalen hoe hoog,lang,breed en dik de normale cavaletti's ( die je in de winkel ) koopt zijn?!
Bloos

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:09

Wij hebben onze cavaletti's in Zwartebroek gehaald.
Met een kruis,je kunt ze op 3 standen neerzetten,erg makkelijk..
We hebben er 3 gehaald en ze waren 35€ per stuk en dan worden ze voor je gemaakt..

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:14

Wij hadden er op de vorige stal 4, waarbij de palen zeg maar op 2 houten blokken ter grootte van bakstenen lagen (wel vastgemaakt uiteraard). Je kon ze dus gewoon neerleggen, maar ook op de zijkant en op z'n kop, zodat je gewone balkjes en iets hogere balkjes hebt. Daarbij zat er onderin zeg maar een soort opening, waardoor je ze allemaal op elkaar kon stapelen, dus de balk paste precies in de blokjes. Snap je? Niet heel duidelijk, maar anders geef je maar een gil.

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 15:09

@ b10 die had ik ook al gevonden op internet Lachen is alleen een stuk rijden voor mij. bedankt voor de reactie
@ jethafa Jawel hoor ik snap het, dat is inderdaad ook een goed idee! ik zal van het weekend eens gaan zoeken en knutselen Lachen

iemand nog een goedkoop adresje voor balken?