vraagje aan de juryleden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paljoeka

vraagje aan de juryleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 12:40

ik ga in het winterseizoen starten,

nu rijdt ik met zachte kalfslederen chaps van kentaur, met daaronder rubberen jodhpurs,
nu wordt er tegen mij gezegd dat ik wel met de chaps zou mogen rijden maar niet met de rubberen johdpurs, deze zou ik moeten vervangen voor lederen.

hoe zit dit nou precies? het is me niet helemaal duidelijk....
alvast bedankt,

Charley89

Re: vraagje aan de juryleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 13:05

http://www.knhs.nl/objects/00002296.pdf

Artikel 143 - Kledingvoorschriften
1. Correcte kleding is verplicht voor officials en deelnemers die zich binnen de - al dan niet afgesloten - ruimte van het wedstrijdterrein/de wedstrijdaccommodatie bevinden, terwijl deze regel ook van toepassing is op de voorlezer van de deelnemer.
2. Tenzij het verenigingstenue wordt gedragen dienen deelnemers in de ring te verschijnen, gekleed in:
a. een zwarte of donkerblauwe rij-jas; type colbert met knopen en platliggende revers, het zitvlak geheel of gedeeltelijk bedekkend.
b. bij voorkeur een wit, beige of geel overhemd of -dressuurblouse,
c. een witte, beige of gele rijbroek,
d. een bijpassende witte of gele plastron of stropdas,
e. een paar handschoenen,
f. een paar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen, al dan niet voorzien van bruine kappen of zwarte jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren chaps.
g. een zwarte of donkerblauwe veiligheidscap/-helm met norm EN-1384. Het is uitsluitend bij de paarden in de klasse Z1 en hoger toegestaan een dressuurhoed of bolhoed te dragen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:51

Dit hoef je toch niet aan juryleden te vragen? Daarnaast staat er duidelijk in het reglement wat er van je wordt verwacht qua schoeisel.

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:52

idd denk dat het zo wel duidelijk genoeg is Lachen

Suus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:59

Ik let er echt niet op of de laarsjes van leer zijn of van rubber, maar het mag dus gewoon.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:08

TeeGee schreef:
Dit hoef je toch niet aan juryleden te vragen? Daarnaast staat er duidelijk in het reglement wat er van je wordt verwacht qua schoeisel.

Juistem en daarom een slotje.