Kieffer Secu Chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vadalma

Kieffer Secu Chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 11:21

Hallo allemaal!

Mijn oude chaps zijn ernstig aan vervanging toe en nu heb ik mijn oog laten vallen op de kieffer secu chaps. Pling Wie heeft deze nog meer?
Zie je snel gebruikssporen?
Ik heb zelf korte beentjes, hoe zit het met de maten?
Volgens mij hebben ze een rits, maar deze schijnt niet van boven naar beneden te sluiten, maar van beneden naar boven, is dit een nadeel?
Alvast bedankt voor de moeite om op mn vragen te antwoorden! Haha!

Bluem

Re: Kieffer Secu Chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:26

Ik had/heb ze (nu te koop nl Knipoog ). Ze zijn heel makkelijk in onderhoud, gewoon afwassen. Gebruikssporen bij mij niet te zien. Ik heb dunne benen en had de M omdat ik er wou die makkelijk aan gingen van in het begin, S zou beter geweest zijn maar dan moest ik er nogal aan zitten trekken enzo in het begin, was ik niet echt voor, ook vallen ze niet extra lang ofzo.
De rits gaat inderdaad van beneden naar boven, ik verwachte eerst dat dat een nadeel zou zijn, maar nu ik nieuwe chaps heb met omgekeerde is het dus wel een voordeel want je kan ze in het begin als ze nieuw zijn makkelijker dichttrekken.

Hopelijk ben je er iets mee. Knipoog

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:32

Heeey!
Ik denk juist dat het een voordeel is wanneer je chaps van beneden naar boven dicht gaan. Ik heb chaps die van boven naar beneden dicht gaan en die gingen met rijden altijd open!

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 11:36

Ja mijn oude gaan ook altijd wel open, maar hoorde via via va iemand dat die het heel onwennig vond dat ze van boven naar beneden dichtgaan!
Bleum: bedankt voor je reactie! Zeer nuttig!

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:44

Dat van de rits is echt een kwestie van gewoonte.
Jammer dat de bruine kieffers er niet in mijn maat waren en dat de kleur niet overeenkwam met mijn schoenen, anders had ik ze zeker opnieuw gekocht. Lachen

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 11:46

Ja ik vond doe bruine ook al mooi, maar ja ik heb zwarte schoenen met iets donderblauw. Misschien koop ik er nog wel jodhpurs bij als ik het écht de moeite waard vind....