Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rosa_4 schreef:wat wil je met die 3 jarige doen?
als je hem allen als gezelschap zouw kopen zoe dat zonde zijn
dan zou ik eerder een pony van de slacht kopen dan heef je die ook weer een lever
arankapony schreef:Ik rijd er op dit moment niet, omdat ik nog niet helemaal zelfstandig kan rijden en die spanning er ook niet bij kan hebben. In de zomervakantie ga ik weer vaker rijden, dus je kunt het goed combineren met school. Ik zelf ben ong 2 - 3 uren per dag met huiswerk bezig, en dan ga ik in het weekend rijden. Kosten weet ik niet precies, ik betaal het zelf niet. En wij hebben de pony's gewoon aan huis, ik denk dat pensionstalling tussen de 200 - 350 € zit.
Ik ben aan een pony gekomen, omdat we ook al pony's hadden (bij mijn opa). Want ik heb een pony van mijn opa gekregen, mijn ouders hebben verder niets met paarden.
arankapony schreef:Hoi,
Ik ben heel vaak zenuwachtig voor het paardrijden, ook een beetje voor het opzadelen.
Is dat normaal?
Verder vind ik paardrijden heel erg leuk.
Heeft iemand tips? (Aan iets anders denken helpt niet goed bij mij)

arankapony schreef:Mijn vraag is meer, zijn alle 3-jarige pony's druk? Want ik mag wel eens op die 3-jarige pony rijden, waar mijn pony nu bij staat, en ik heb meer vertrouwen op die pony dan op mijn eigen pony.
Ikzelf word dit jaar 15. Ik ben bijna 1,60 m, en word dus niet zo groot. De c-pony die ik gezien heb is 1,37 m, dus ik zou er later altijd nog op kunnen rijden. (als ik 15/16 jaar ben)
)