Heeft er iemand ervaring met de GPA Jimpi, het is een kindercap van GPA vanaf maat 50 cm.
Alle informatie is welkom.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charr_x schreef:zie er op de manege redelijk vaak kindjes mee rijden,zelf heb ik er geen ervaring mee.
cocktail schreef:Charr_x schreef:zie er op de manege redelijk vaak kindjes mee rijden,zelf heb ik er geen ervaring mee.
dank je voor reactie, ze zullen wel goed zijn denk ik dan als zoveel kinderen ze op hebben
Fleurtje100 schreef:Ik heb hem, want ik pas maatje 56. En ze waren nu bij Drunen in de aanbieding voor € 59,95. Vind het tot nu toe een fijne cap. Zit een stuk beter dan de Horka hier voor. Geen hoofdpijn, mijn hoofd bleef redelijk koel na een uur in de felle zon.
Voor een kind vind ik de normale prijs van bijna 180€ wel erg prijzig, dan zou ik een verstelbare kopen (al zit hier wel een extra voering bij die hem een maatje kleiner kan maken). Ik had vroeger soms ieder jaar een nieuwe nodig.
cle0o_o0 schreef:Ik heb er één gehad, prima cap, geen klachten over.
cocktail schreef:Fleurtje100 schreef:Ik heb hem, want ik pas maatje 56. En ze waren nu bij Drunen in de aanbieding voor € 59,95. Vind het tot nu toe een fijne cap. Zit een stuk beter dan de Horka hier voor. Geen hoofdpijn, mijn hoofd bleef redelijk koel na een uur in de felle zon.
Voor een kind vind ik de normale prijs van bijna 180€ wel erg prijzig, dan zou ik een verstelbare kopen (al zit hier wel een extra voering bij die hem een maatje kleiner kan maken). Ik had vroeger soms ieder jaar een nieuwe nodig.
Ja dat is ook zo maar de cap is vertstelbaar van maat 50 tot 56 dus hij kan toch wel even mee

Banjer schreef:sinds gister heb ik er 1...
Het is voor mijn gevoel wel even wennen, een cap met vaste maat (had hiervoor een casco met draaischijf)... maar het bevalt wel denk ik...
Gister een erg fijne buitenrit gemaakt, geen "last" van de cap gehad, geen warm/zweterig gevoel... en ik kreeg complimentjes dat ze mijn cap zo leuk vonden...![]()
Het fijne vind ik dat er 2 "binnenwerkjes" bij de cap zitten... ik had maat 55 en 56... de 55 paste net aan, maar de 56 zit perfect... dus je kan de maat nog een klein beetje "aanpassen"...
(stond op de site vermeld) heb hem maar even opgeborgen hij groeit er vanzelf wel in
is tie duur ?
Fleurtje100 schreef:Wat vervelend, misschien dat een hoedenmaker er iets aan kan doen dat hij toch wat eerder past?
randie schreef:Bij drunen is hij nu voor 59.95 helaas niet de zwarte en de donkerblauwe ben dus voor jan L*L daar heen gereden
Daar zijn volgens mij namelijk ook weer verschillende varianten van. _karin_ schreef:Heb je een foto van die grijze?Daar zijn volgens mij namelijk ook weer verschillende varianten van.