En wat heb jij gedaan ter voorbereiding van het buitenrijden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Ook nog steeds buitenritten.
arans schreef:Mijn alle eerste buitenrit was ook mijn aller eerste keer dat ik op een paard zat. Hun gingen draven, ik wist niet eens wat draven was. Mijn paard wou toch liever eten. Toen zag mijn paard dat de dravende groep al een heel eindje voor ons was, dus nam een speurt. IK viel in de bramen struiken, wat niet heel prettig was.
Maarja na 7 jaar rij ik nog dus heb er niet veel aan over gehoudenOok nog steeds buitenritten.
Arme braampjes

Ik reed nog maar kort, en het was op een ponykamp. Ik was de dag daarvoor 2x van verschillende pony's afgevallen, alle 2 de keren op mijn rug. Mijn rug deed ontzettend pijn, en ik kon niet draven. Ik reed op een ontzettend klein ponytje, die dus ook nog eens heel snel draafde. Dus de hele tijd als de groep ging draven, moest ik stil staan. Dan gingen ze het pad heen en weer draven. Niet erg geweldig dus.
wel spannend!
.
).. Natuurlijk rustig aan gedaan maar de verleiding was erg groot en toen maar even gegalopeerd..

Redrumfox schreef:arans schreef:Mijn alle eerste buitenrit was ook mijn aller eerste keer dat ik op een paard zat. Hun gingen draven, ik wist niet eens wat draven was. Mijn paard wou toch liever eten. Toen zag mijn paard dat de dravende groep al een heel eindje voor ons was, dus nam een speurt. IK viel in de bramen struiken, wat niet heel prettig was.
Maarja na 7 jaar rij ik nog dus heb er niet veel aan over gehoudenOok nog steeds buitenritten.
Sorry maar dit vind ik wel erg grappig.Arme braampjes
![]()
Maar ik zou liever willen dat bramen geen doorens hadden
Ik zat echt overal onder de schrammen
.
Lenneke_ schreef:Niet echt geweldig. Anouar was overal bang voor en kon vrezelijk druk zijn. Ik zat niet echt ontspannen erop.
Nu is het totaal anders. We kunnen lezen en schrijven met elkaar en ik vertrouw hem blind.
LieveLotje schreef:Lenneke_ schreef:Niet echt geweldig. Anouar was overal bang voor en kon vrezelijk druk zijn. Ik zat niet echt ontspannen erop.
Nu is het totaal anders. We kunnen lezen en schrijven met elkaar en ik vertrouw hem blind.
Hoe heb je dit probleem dan opgelost?