Opscheermachine Optimim XS 152

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yvon

Opscheermachine Optimim XS 152

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:59

T is niet echt seizoens gebonden (ik doe dat namelijk wekelijks..)dus weet niet zeker of t hier goed staat.

Ik zoek een opscheerapparaatje nu heb ik een aantal uitgezocht maar weet niet welke ik moet nemen.
Ik ga er dus alleen oortjes,baardharen en stukje been mee doen.
Ik twijfel tussen een Moesr (vind ik wel fijn, heb er vaak 1 geleend ) maar ik kwam ook een Optimum tegen. Draadloos en 2 accus. Ziet er mooi uit dat zegt niks.Ik heb al hier en daar gezoch maar kan nergens iets vinden over ervaringen met dit apparaat. Kwam het op verschillende site tegen prijs rond de 100 euro,sommige goedkoper. Op de laatste site stond ie voor 50 euro. Als ik nu weet dat dit een redelijk apparaat is dan is dat natuurlijk een leuk prijsje.

Kent iemand dit apparaatje?

TD_Aesculap

Re: Opscheermachine Optimim XS 152

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:27

beste Yvon,

De Optimum is een nieuw merk hondentondeuse. Een aantal hondentrimmers hebben er 1 aangeschaft vanwege de prijs en omdat er aesculap scheerkoppen oppassen. Vele van hen zijn echter niet tevreden over deze tondeuse vandaar dat je hem vaak tweede hands tegenkomt voor een klein prijsje..

groetjes Dick

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 14:55

Dat is fijn om te weten. Dan word het toch 1 van de andere!

Bedankt!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 18:31

Ik heb een Moser, ik geloof de Rex. Hij is wel met snoer, maar onwijs fijn en betrouwbaar!
In de winter scheer ik er ook hele hoofden mee Ja In de zomer alleen baardjes en oortjes.