hoeveel dressuurcombinaties max in de baan of met pauze?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

hoeveel dressuurcombinaties max in de baan of met pauze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 19:49

hallo,
heb een dringend vraagje, we zijn bezig met startlijsten
maar hoeveel combinaties mag je max, in de baan hebben om te jureren? en wanneer moet je een pauze er in hebben?

Mizoan

Re: hoeveel dressuurcombinaties max in de baan of met pauze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:10

Tussen 20 en 30 deelnemers, halverwege een pauze van tenminste 10 minuten. Zijn er meer dan 30 starts, dan dient er 2 maal pauze te worden ingelast. Maximaal 40 combinatie's ter beoordeling aanbieden per jury.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:21

Heb je geen reglementen thuis liggen? Is toch wel belangrijk als secretariaat! op de wedstrijd zelf zal je hem ook écht nog nodig hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:23

Reglementair is 40 maximaal Lachen Miranda heeft gelijk, pauze tussen 20 en 30. Ik kijk eigenlijk naar het aantal combinaties en doe dan in het midden een pauze van 15 minuten, vind ik wel fijn voor de jury.

uit het reglement:

4. Het totaal per wedstrijddag te beoordelen combinaties mag het aantal van 40 niet te boven gaan.
5. Tijdens rubrieken die geheel aaneengesloten worden verreden, dient bij een deelnemersaantal tussen de 20 en 30 combinaties halverwege een pauze van tenminste tien minuten in het tijdschema te worden opgenomen. Zijn er meer dan 30 starts, dan dient er tweemaal een pauze te worden ingelast. Deze pauze dient duidelijk op de startlijst te worden aangegeven.

De wedstrijdreglementen zijn trouwens te downloaden op www.knhs.nl

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:31

DresslOver schreef:
Heb je geen reglementen thuis liggen? Is toch wel belangrijk als secretariaat! op de wedstrijd zelf zal je hem ook écht nog nodig hebben!

Ja ben ik het volledig mee eens

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 20:38

ik ben het secretariaat niet... de lijsten zijn net binnen, en men vroeg dit spontaan omdat er een jurylid was die bepaald aantal combinaties in de baan wilde hebben...

ik hoef de lijsten alleen maar online te zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:48

Dat kan, zo is een dagdeel 4 uur maar ik ken inderdaad ook jury's die er rustig 2 rekenen als het 1 minuut over 12 wordt...Ook al zijn ze dan pas 2 uur bezig bijvoorbeeld. Gewoon even de jury bellen en overleggen?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 22:26

bedankt in ieder geval! vooral dat stukje reglement...we konden het niet openen op die laptop Bloos