Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Wil je betaald worden of zie je het als een soort stage?
Saar4 schreef:Simmie schreef:Citaat:Wil je betaald worden of zie je het als een soort stage?
betaald krijgen is natuurlijk mooi meegenomen maar daar gaat het mij niet echt om. Ik wil vooral veel leren en de kans krijgen meer paarden te rijden. Meer een soort stage dus.
paarden houden kost veel geld, dus om betaald te krijgen moet je naar stallen die geld maken en/of hebben. Maar stage-achtige dingen, dat is altijd vrijwel overal welkom. Ik zoek ook nog wel een enigzins volwassen persoon met verantwoordelijkheids gevoel die niet alleen -na school en als het mag van de ouders en als ze niet tig verzorgpaarden op andere locaties moet doen- kan helpen, dus meerdere dagen per week echt op stal helpen, meewerken, meekijken met alles eromheen, shows, training, fokken, alles erop en eraan... Saar4 schreef:Simmie schreef:Citaat:Wil je betaald worden of zie je het als een soort stage?
betaald krijgen is natuurlijk mooi meegenomen maar daar gaat het mij niet echt om. Ik wil vooral veel leren en de kans krijgen meer paarden te rijden. Meer een soort stage dus.
Citaat:In welke regio/plaats zoek je? Ik weet wel 2 leuke adressen voor je.