Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, na een paar lanceringen van mijn uk, bij de andere pony die we voor haar hebben gekocht, kwam gelijk een kinky bodyprotector.

shera schreef:Laatst stond er in de bit een stukje van een bekende ruiter, ben de naam even kwijt, die het ook slecht vond dat bekende ruiters(dus ponyruiter-idolen) zonder cap afgebeeld staan in tijdschriften. Ik ben het daar mee eens. Die ruiters en amazones hebben toch een voorbeeldfunctie vind ik.
Auks schreef:shera schreef:Laatst stond er in de bit een stukje van een bekende ruiter, ben de naam even kwijt, die het ook slecht vond dat bekende ruiters(dus ponyruiter-idolen) zonder cap afgebeeld staan in tijdschriften. Ik ben het daar mee eens. Die ruiters en amazones hebben toch een voorbeeldfunctie vind ik.
Wat dacht je dan van de uitzendingen van klokhuis die gaan over paardrijden, een tijd geleden over ijsalnders allemaal reden ze bijna zonder helm. en vorige week nog imke bartels die ook zonder helm reed. Ook daar vind ik het een voorbeeldfunctie, je maakt een programma voor kinderen.... en laat iedereen het foute voorbeeld geven en dus zonder helm rijden? vaag hoor.