Global rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Global rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:48

ik heb half mei een Global rijbroek gekocht.
een donker blauwe met een leren zitvlak. nu heb ik hem maar een paar keer aangehad, maar het leren stuk is nu al niet meer schoon te krijgen (een hele vieze bruine schijn eroverheen)

de rijbroek op zichzelf is helemaal uit fatsoen en over het donkerblauwe komt een hele witte schijn overheen.

ik was op zoek naar een site ofzo, zodat ik een mail kon schrijven naar de fabriek, maar ik kan nergens een site of wat dan ook vinden.

heeft iemand een idee hoe ik hier aan kan komen? die rijbroek heeft namelijk €50,- gekost en heb hem amper 2 maanden(2x per week) aan gehad. dat is toch belachelijk ofniet?

kan iemand me helpen please? Huilen

superlise

Re: Global rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:51

Hmm ik kan je niet helpen maar ik Heb ook een global rijbroek met leren zitvlak, (helemaal donkerblauw) en daar zitten wel rulletjes enzo aan en over dat blauw zit ook een wittige gloed.
Maar ik vind het niet erg want die verkleuring krijg je altijd bij dat soort stof en sowieso die rijbroek is 50,- dan kan je er niet van uit gaan dat het topkwaliteit is.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:51

Hypodrama kan je verder helpen, het is hun huismerk. Waarom ga je trouwens niet terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt?

Ik heb deze broeken ook en niets te klagen, misschien gewoon een slecht exemplaar?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:54

nou... ik heb hem gekocht tijdens actieweken in zon tentenkamp. dat tentenkamp was van een winkel uit rotterdam, dus daar kan ik vanaf dinxperlo niet maarzo mee terug gaan. dat is ook een beetje het probleem. maar ik zal wel eens kijken bij dat hypodrama.

misshien dat zij me kunnen helpen. wist trouwens niet eens dat dat hun merk was hahaha

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:58

Weet je zeker dat je je wel goed aan het wasvoorschrift hebt gehouden?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:59

ja heb ik gedaan Knipoog

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:52

Sorry, wij noemen het hier altijd hypodrama maar officieel is het hyporama Haha!

Nijland in ruurlo handelt hier inmiddels ook mee en zij hebben ook een tentenkamp gehad. Je zou het eventueel daar kunnen proberen, dat ligt wat dichter in de buurt.

annemiek1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 19:48

ik heb er 1 gratis gekregen bij zo'n actie in een hypo maar heb m nog niet zolang dat ik echt iets over de kwaliteit kan zeggen. Wel vind ik de kleur (ik heb beige met bruin zitvlak) heel dof en vooral aan de binnenkant ging het al heel snel pluizen. Verder voldoet ie me tot nu toe goed, helemaal voor een gratis rijbroek

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:35

Ik heb ook een Global rijbroek (met nep-leren zitvlak) maar ik ben er niet zo over te spreken. De naden in de knieen schuren enorm en de rijbroek werd al heel snel vaal door het wassen. Ik gebruik hem nu maar bij gebrek aan beter als de rest in de was zit Clown

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 10:41

i9k heb ondertussen uitgevonden hoe ik het leren stuk redelijk schoon kan krijgen, namelijk door er shampoo op te smeren voordat hij in de wasmachine gaat. maar de vala kleur van de stof zelf heb ik nog geen oplossing voor jammergenoeg

Laurine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 10:56

Ik heb precies dezelfde rijbroek als jou!
Ze zijn heel mooi alleen vind ik ze helemaal niet fijn ik heb hem nu denk ik 4 maanden en er komen nu al gaten in bij naad van lerenzitvlak! Niet echt van goeie kwalitijt