Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_angela_ schreef:Ik zou toch voor de knotten gaan. Een paard met zomerexceem is nou eenmaal moeilijk netjes te krijgen. De staart zou ik gewoon niet invlechten, en alleen een beetje bijknippen zodat je niet zo van die witte (door het splijten van de punten) kapotte afgeschuurde haren ziet.
Citaat:Als je de knotten te groot vind worden, dun de manen dan een beetje uit.
Wat je misschien wel kan doen als de staartwortel niet helemaal is afgeschuurd, is de kortere haartjes netjes bijknippen, en als ze door het schuren recht omhoog staan gel erin doen. Veel succes op de wedstrijd in ieder geval!
Jeanne1 schreef:kun je niet een vliegendeken op doen?
ik weet niet of dat zin heeft hoor...
mijn pony heeft er wel een, die had vorig jaar bijna niks en dit jaar heeft ze hele normale manen, je zou niet zeggen dat ze zomerexeem heeft nu.
Jeanne1 schreef:kun je niet een vliegendeken op doen?
mijn pony heeft er wel een, die had vorig jaar bijna niks en dit jaar heeft ze hele normale manen, je zou niet zeggen dat ze zomerexeem heeft nu.
Odetje92 schreef:Jeanne1 schreef:kun je niet een vliegendeken op doen?
nee ze heeft nooit een deken op behalve 's winters een zweetdeken na de les.
Ik heb al een vliegendeken geprobeerd, maar de volgende dag had ze het al helemaal
stuk gemaakt
ayhno schreef:je kunt de manenkam ook scheren..