Ik ben op zoek naar gladleren chaps met schoenen. Wat zijn de verschillende prijzen en ervaringen van de verschillende merken? Bijvoorbeeld, Petri, Ariat, Rectiligne, HH?
Ben ook op zoek naar fijne schoenen voor onder een gladleren chap. Welke bevelen jullie aan?
Ik heb leren chaps van Ariat. Ik geloof dat ze rond de 80 euro kosten, maar dat kan ik mis hebben. Mijn stalgenootje had ze over, dus ik heb ze van haar voor een zacht prijsje overgenomen.
Ze zitten super! Ik wil niet anders meer Ze zien er nog mooi uit na een paar jaar gebruiken.
Ik heb een set bruine van ariat, superfijn, ook met ariat schoenen. Ook een set zwarte, van rectiligne, ook met ariat schoenen. Ik vind beide erg fijn! Ik ben fan van ariatschoenen, heb ze nu al 3 jaar denk ik, en ik loop er dagelijks op. (ook stal uitmesten) Ze zijn nog super, en lopen heerlijk!
Ik heb vandaag in de ruitersportzaak chaps van Global gezien. Die vond ik ook erg mooi. Iemand ervaring met deze? die kosten 65 euro en de Petries waren 85 euro.
Mijn vriendinnen hebben verschillende de Petrie chaps en het elastiek laat snel los en van 2 is de rits snel kapot en moeten ze van paard om die weer goed te doen nja dat moest ik niet hebben dus dan maar de Rectiligne voor iets meer geld!