Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alanta schreef:Voor de verzorging van het geheel krijg je alleen tot en met de L2 een cjfer, maar je zo binnen zou komen, moet je je doodschamen!
Urielle schreef:Er wordt niet echt concreet een punt meer voor gegeven natuurlijk, maar ik denk wel dat de presentatie van je paard onbewust uitmaakt voor de jurering. Als je binnenkomt en de jury vindt je al een prachtige combinatie denk ik wel dat ze - onbewust dus - met een positiever oog kijken.
PriscaZ schreef:Je krijgt al vanaf het M geen punt meer voor de verzorging.
Niien_ schreef:Urielle schreef:Er wordt niet echt concreet een punt meer voor gegeven natuurlijk, maar ik denk wel dat de presentatie van je paard onbewust uitmaakt voor de jurering. Als je binnenkomt en de jury vindt je al een prachtige combinatie denk ik wel dat ze - onbewust dus - met een positiever oog kijken.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Denk dat je er onbewust inderdaad wel op afgerekend zult worden bij een hoop jury's.
dan heb je denk ik niet echt een positieve jury meer...
perfecte verzorging is wel het minste dat je kan doen? 
Urielle schreef:Er wordt niet echt concreet een punt meer voor gegeven natuurlijk, maar ik denk wel dat de presentatie van je paard onbewust uitmaakt voor de jurering. Als je binnenkomt en de jury vindt je al een prachtige combinatie denk ik wel dat ze - onbewust dus - met een positiever oog kijken.