Ik ben al geruime tijd op zoek naar een fietsenrek wat voorop de trailer kan.
Dus tussen auto en trailer in, op de trekhaak als het ware.
Iemand idee waar je die kan kopen en wat de prijs daarvan is?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cissy schreef:krijg je dan geen problemen als je een flinke draai achteruit moet maken, zitten die fietsen dan niet gigantisch in de weg?

mauvestraat schreef:Je zou voorop de trailer (overdwars tussen de 2 balken die naar de koppeling lopen) een balk met trekhaak (alleen de knop) kunnen lassen. Er zijn genoeg goedkope fietsenrekken die op een trekhaak geplaatst kunnen worden. Zorg er dan wel voor dat het niet te voren naar voren (richting de auto) wordt gedaan anders krijg je idd problemen met bochten.
Er zijn ook fietsenrekken die achter op de achterruit van de auto geklemd kunnen worden, maar volgens mij zijn dit dure systemen.
MSQuincyTE schreef:mauvestraat schreef:Je zou voorop de trailer (overdwars tussen de 2 balken die naar de koppeling lopen) een balk met trekhaak (alleen de knop) kunnen lassen. Er zijn genoeg goedkope fietsenrekken die op een trekhaak geplaatst kunnen worden. Zorg er dan wel voor dat het niet te voren naar voren (richting de auto) wordt gedaan anders krijg je idd problemen met bochten.
Er zijn ook fietsenrekken die achter op de achterruit van de auto geklemd kunnen worden, maar volgens mij zijn dit dure systemen.
Niet gaan lassen aan de balken van je trailer dan gaat dat namelijk roesten
mauvestraat schreef:Carrosserie van mijn trailer is gegalvaniseerd, dus zover ik weet is dan geen sprake van roestvorming.
, dit geheel off-topic.