Cavallo Winner ook in het bruin?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cishashka

Cavallo Winner ook in het bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 19:47

Ik ben van plan om deze laars aan te schaffen, maar nu vroeg ik me af of die ook in het bruin leverbaar zijn? Want op de divoza site staat dat hij alleen maar in het zwart is (als ik op kleuren druk).Als die er wel is, zou het leuk zijn als je er een foto bij zet en een site waar ze eventueel wel te koop zijn..

groetjes,

Cishashka

Re: Cavallo Winner ook in het bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 14:14

up, als iemand nou ja of nee zegt.. Huilen van het lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 14:41

Er is een laars van Cavallo te koop in het bruin, volgens mij kan Divoza dit tegen meerprijs ook leveren.

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:45

Volgens mij niet, anders had het er denk wel bij gestaan. In het bruin zouden ze echt mooi zijn, heb ze nu in het zwart. Ben nu ook wel erg benieuwd of ze er in het bruin zijn. Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 18:34

alle rundlederen laarzen zijn leverbaar in het donkerbruin. kalfsleren laarzen in meerdere kleuren bruin en ook in het donkerblauw.
gewoon even informeren bij een ruitersportzaak bij jou in de buurt die cavallo verkoopt, daar word je vaak een stuk beter geholpen dan bij divoza!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 18:36

Ja, Lachen kijk maar eens op de site van cavallo www.cavallo.info
Ze zijn er zefls in het blauw Knipoog

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 19:42

LiSSy schreef:
alle rundlederen laarzen zijn leverbaar in het donkerbruin. kalfsleren laarzen in meerdere kleuren bruin en ook in het donkerblauw.
gewoon even informeren bij een ruitersportzaak bij jou in de buurt die cavallo verkoopt, daar word je vaak een stuk beter geholpen dan bij divoza!

Dat zijn Beerens en de Passage. Ik denk eerlijk gezegd dat hun veel minder mogelijk heden hebben dan divoza..
Bedankt voor die link!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 21:26

een ruitersportzaak die Cavallo in hun assortiment heeft kan alles van dat merk bestellen. als ze een beetje klantvriendelijk zijn doen ze dat ook voor je Ja

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 21:31

LiSSy schreef:
een ruitersportzaak die Cavallo in hun assortiment heeft kan alles van dat merk bestellen. als ze een beetje klantvriendelijk zijn doen ze dat ook voor je Ja

Ik heb net even gekeken, en volgens mij hebben hun geen Cavallo.. Dan word het toch divoza..