[pg]desteny zwarte merrie met kol van wetland-horses

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

[pg]desteny zwarte merrie met kol van wetland-horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 21:22

Gezocht mijn vorige merrie desteny. ik heb desteny 3 jaar terug gekocht en een jaar terug verkocht. Ze is toen bij mensen terecht gekomen die contact met mij hebben gezocht na 8 maanden (door toeval kwamen ze me tegen op youtube)! Deze mensen hebben haar weer terug gebracht na 8/9 maanden.

naam : desteny
1e eigenaar : D. selhorst
kleur: stekelharig/zwart
schofthoogte: 1.53 m
aftekeningen: kolletje , rechtsachter een wit voetje
geboortedatum : 01-01-01
chipnummer: onbekend is wel gechipt
ras: onbekend waarschijnlijk engels volbloed x new forst

verder info : op 02-09-06 heb ik desteny terug gebracht naar wetland-horses. Hierna heb ik 8 maanden niks meer van desteny vernomen tot ik op eens een email had over desteny. Ze was wel weer te koop maar ze wilde me toch even mensen dat desteny bij hun al die maanden heeft door gebracht. Na wat op en neer gemailt te hebben met die mensen kreeg ik van iemand hier van bokt te horen dat desteny weer terug was op wetland horses, hier was ze ook weer verkocht na een week en na die tijd heb ik niks meer van desteny vernomen.

mocht 1 van jullie weten waar desteny verblijft zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn om het met me te delen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=SENRC6GU ik denk dat 217 fotos wel even genoeg zijn zo niet laat het me even weten en er volgen er meer.