bijten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Surprise_s

bijten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 16:38

mijn pony bijt me als ik zijn hoeven uitkrab of als ik met hem loop aan het halstertouw dan gaat hij hij of aan het halstertouw knabbelen of aan mijn hand weet iemand hier iets voor??

_LoutJ_

Re: bijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:00

Hem straffen Ja

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:28

Is het echt bijten uit gemenigheid, of gewoon vastpakken met de lippen en ermee spelen?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:36

Aan je vingers of het touw knabbelen is in mijn ogen geen bijten. Hoe oud is je paard? Is hij aan het wisselen? Jonge dieren kunnen heel erg met hun mond bezig zijn...

_Man0n_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:39

Cassidy schreef:
Aan je vingers of het touw knabbelen is in mijn ogen geen bijten. Hoe oud is je paard? Is hij aan het wisselen? Jonge dieren kunnen heel erg met hun mond bezig zijn...

is idd zo. ik heb een jonge pony van nog geen 3 en deze wil ook nog weleens aan halstertouw knabbelen enzo. Bij hem is het een beetje speelsigheid en niet echt gemeen bijten. later zal dit vast wel over gaan. is het een wat ouder paard zal je het inderdaad moeten straffen Knipoog

JB55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:02

Afbeelding

Heeee, Tommy is 10 en bijt ook nog in touwtjes en mijn oren ROFL

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 00:22

Cassidy schreef:

Mijne deed dat ook in het begin, (*Ondertussen een Jaarlinghengst van 14Maanden). Het begon zo, maar werd toch happen in dingen. Daar is hij dan ook echt voor afgestraft, tuurlijk mag hij van mij wel in zijn touw happen of andere dingen Ja, maar ik wil niet meer dat hij 'knabbelt' aan handen .. Aangezien er ook kinderen lopen moet ik daar erg voorzichtig mee zijn. Nu heeft het consuqent zijn erg geholpen en weet hij wat hij wel en niet mag.

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:51

Terug bijten!!! haha Knipoog
Nee maar je moet flink boos worden iig zodat ie het nooit meer durft te doen !