Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

asjemenou schreef:Ik heb geen idee of het mag, maar het lijkt me een heel logische regel.
Als je niet rijdend lid bent, heb je toch startkaart nodig?
Bij ons betekend rijdend lid ook letterlijk rijdend lid!
TeeGee schreef:Wij hebben wel niet rijdende leden die gewoon een startkaart hebben. Ze mogen alleen geen gebruik maken van de binnenbakken.
Malibu schreef:asjemenou schreef:Ik heb geen idee of het mag, maar het lijkt me een heel logische regel.
Als je niet rijdend lid bent, heb je toch startkaart nodig?
Bij ons betekend rijdend lid ook letterlijk rijdend lid!
Ja, in dat opzicht wel. Maar je moet aangesloten zijn bij een vereniging voor een startkaart, maar ik heb liever priveles dan groepsles bijvoorbeeld. En wat als je gedachten van je Prive instructeur niet overeenkomen met de instructie van de groepslessen???
Ik vind het soms wel leuk om mee te rijden, maar ik ben afhankelijk van m'n vader mbt vervoer en die loopt ploegendiensten dus kan niet altijd.
Verder vind ik het een leuke vereniging met de dingen die ze organiseren etc...
In dat opzicht vind ik het niet altijd logisch en vind ik dat je vrij moet zijn in de keus om deel te nemen aan de groepslessen of niet.
asjemenou schreef:Als rijdend lid heb je nog geen verenigingslessen, deze komen er nog eens extra bovenop!